/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mail system error - returned mail
Fra : gnilbo
Vist : 1025 gange
365 point
Dato : 09-05-11 20:40

Hej
Jeg modtager nu pludselig dagligt mellem 50 og 100 mails, som jeg intet har med at gøre. Det ligner mest spam. De har næsten alle samme overskrift som jeg skriver ovenfor. Nogen af dem står der også noget med Mailer-Daemon. Jeg kan se i sendt post, at jeg ikke har sendt noget til nogen - udover det, jeg selv har kendskab til, og som er til normale kontakter.
Jeg har forsøgt med Stinger og med malwarebytes, men det fortsætter.
Jeg har brug for et rigtig godt råd.
Mvh
Gnilbo

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-05-11 20:52

SPOFING
Prøv en Google, så er problemet GONE WHIT THE WIND

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-05-11 20:54

Citat
Jeg modtager nu pludselig dagligt mellem 50 og 100 mails, som jeg intet har med at gøre. Det ligner mest spam.

Modtager dagligt HERFRA, og de er trods alt BLOKKET

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 09-05-11 20:58

Prøv lige at køre stinger fra MacAfee (gratis)

http://www.mcafee.com/us/downloads/free-tools/how-to-use-stinger.aspx

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-05-11 21:14

UDELUKKER den SPAM ????

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-05-11 21:16

Citat
Jeg modtager nu pludselig dagligt mellem 50 og 100 mails, som jeg intet har med at gøre.

Og hvilke sider har du LIGE for nyligt skulle lave et nyt LOGIN på...

TÆNK ___________det må sgu høre ONDT.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-05-11 21:17

Der er meget virus på f.eks hotmail pt...vist nok også på yahoo

Det hjælper at skifte password hvis det er sådan en mailkonto du har

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-05-11 21:19
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-05-11 21:25

Citat
Der er meget virus på f.eks hotmail pt...vist nok også på yahoo

SPAM ER SPAM = hvem der sender skidtet kan vel være lige-fedt

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-05-11 21:25

Man undgår DET ALDRIG

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-05-11 21:27

Og skidtet KMMER altid efter en oprettelse på en HJEMMESIDE/
Dansk eller andet, ingen respekt for GRÆNSER

Kommentar
Fra : gnilbo

Dato : 09-05-11 21:30

Som sagt, så har jeg prøvet Stinger, men den fandt intet.
Jeg har ikke en hotmail eller gmail adresse men derimod en normal adresse, som bruges i outlook via min internetudbyder.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-05-11 21:34

Gå ind på http://www.spywarefri.dk/ og få hjælp til og fjerne det snask du har liggende på computeren.

Kommentar
Fra : gnilbo

Dato : 03-06-11 17:34

Er der ikke nogen, der kan komme med et godt link til noget, der er brugbart.

TAK

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-11 17:51

Hvis du nøjes med at gå ind på Den Danske Bank ol så undgår du alt det lort.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 365 point
Dato : 03-06-11 20:37

Mailer-Daemon er en mail server som svarer når du sender en mail og der er fejl i adressen til modtageren eller der slet ikke er en adresse som hedder magen til den som der bliver forsøgt sendt mail til.
Hvis du ikke har sendt mail til de modtagere som Mailer-Daemon siger at der ikke kan sendes mail til, så er der noget som tyder på at din computer er i et botnet, altså der er banditter som sidder og fjernstyrer din computer og sender mail til nogen du ikke har den fjerneste viden om, her er en Google oversættelse
Citat
I malware, er et botnet en samling af inficerede computere eller robotter, der er blevet overtaget af hackere (også kendt som bot hyrder) og bruges til at udføre ondsindede opgaver eller funktioner. En computer bliver en bot, når det henter en fil (fx en e-mail vedhæftet fil), der har bot-software indlejret i det. Et botnet er betragtes som en botnet, hvis det er at træffe foranstaltninger på kunden selv via IRC-kanaler, uden at hackere skulle logge ind på kundens computer. Et botnet består af mange trusler, der er indeholdt i en. Den typiske botnet består af en bot-server (oftest en IRC-server) og en eller flere botclients [1].
den originale tekst er herfra:
http://en.wikipedia.org/wiki/Botnet
skynd dig ind på Spywarefri og få renset den computer eller formater harddisken og geninstaller Windows ( husk backup af dine filer )

Godkendelse af svar
Fra : gnilbo

Dato : 05-06-11 09:46

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-11 19:02

Selv tak - jeg håber du får renset computeren så du kan undgå den slags i fremtiden, kan lige tilføje at supporterne på den mailserver som jeg har min private mail adresse på har opdaget at en eller flere af de computere som brugte dem var med i et botnet, de ordnede problemet på den hårde måde og lukkede alle konti, så nu skal vi alle gå til deres support side og ændre kodeord til mail kontoen før vi får vores mail igen (min computer er ikke inficeret )