/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Explorer 9 på dansk
Fra : svendmogensen
Vist : 2484 gange
50 point
Dato : 04-05-11 10:47

Min Explorer 9 er på engelsk, og når jeg forsøger at opdatere en dansk udgave, fortæller den ar jeg har en nyere udgave og ikke kan installeres. Hvad Nu ??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-05-11 11:58

Afinstaller den engelske version, når du har gjort det så hent dansk version via windows update

Accepteret svar
Fra : Otnob

Modtaget 50 point
Dato : 04-05-11 13:02

http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/how-do-i-install-or-uninstall-internet-explorer-9

På denne side kan du se hvordan du afinstallerer Internet-Explorer-9 hvis du skulle være i tvivl om hvordan.

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 04-05-11 15:47

Tak for svaret Otnob.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 04-05-11 15:56

svendmogensen!
Selv tak, det er ikke så længe siden jeg selv ønskede at fjerne den for at gå tilbage til Explorer 8.
Explorer 9 manglede nogle funktioner som jeg ikke ville undvære og kunne samtidig ikke se nogen forskel på hastigheden m.m.

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 14-05-11 23:03

Tak for gode indlæg - jeg kører nu med IE 9