/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Firefox
Fra : svendmogensen
Vist : 1213 gange
100 point
Dato : 01-05-11 20:38

Jeg har skiftet tik Firefox, og får nedstående melding - Hvordan kommer jeg af med den??

[Exception... "Component returned failure code: 0x80520012 (NS_ERROR_FILE_NOT_FOUND) [nsIFileInputStream.init]" nsresult: "0x80520012 (NS_ERROR_FILE_NOT_FOUND)" location: "JS frame :: chrome://1clickweather/content/js/utils/filemanager.js :: <TOP_LEVEL> :: line 133" data: no]

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-05-11 22:08

The problem was caused by AVG's new security toolbar. Disabling it from add-ons has fixed the problem for me. Thanks for everyone's help. Hope this can help others. L
Det annet problem kan du læse her:
https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/1-clickweather/reviews/
alimak

Accepteret svar
Fra : Rantheboy

Modtaget 100 point
Dato : 04-05-11 21:50

afinstaller, og installer det igen ?

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 05-05-11 07:33

Tak for svaret Rantheboy.

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 05-05-11 15:48

så lidt