/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Trommepigen i Oister- reklamen???
Fra : Snedig
Vist : 4108 gange
500 point
Dato : 01-05-11 19:44

Hvem er hun?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-11 20:28

et link ville hjælpe

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 01-05-11 20:29
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-11 20:48

Fisk

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 01-05-11 20:52

Knægten og mig havde bare diskussionen. Havde først en ide med Henriette fra Le Freak. Men hun er normalt korthåret/punkklippet.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 01-05-11 21:28

http://www.youtube.com/watch?v=PVUSydYf54M her er så også et ansigt. Formentlig er hun nu nok ikke "rigtig" trommeslager.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-11 21:59

Citat
Formentlig er hun nu nok ikke "rigtig" trommeslager.

Det tror jeg du har helt ret i. Mener også jeg læste et sted, men kan ikke finde det igen, at man slet ikke kan tromme på den måde, på grund af bas osv i baggrunden.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-11 22:06

Musikken skulle stamme fra Marilyn Manson

eks.
http://www.youtube.com/watch?v=Ypkv0HeUvTc

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-11 22:12
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-11 22:13
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-11 22:14
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-11 22:15

men det løser jo stadig ikke spørgsmålet desværre

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 02-05-11 01:44

Jeg tror helt sikkert at hun hedder Simona Abdallah , hun har lige været i tv2 Lounge . d. 26/4
http://www.tv2lorry.dk/artikel/53417?autoplay=1&video_id=51194
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 02-05-11 02:01

HÆ, nu har jeg lige set Snedig`s link og så kan jeg godt se ,at det alligevel ikke kan være Simona Abdallah Øv, jeg troede lige jeg havde svaret, men desværre kan jeg så heller ikke hjælpe.
mvh. gwh

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 02-05-11 02:29

Har lige siddet og sammenlignet lidt - hvorfor ikke. De ligner hinanden pænt meget. Omend pigen i reklamen har glattere hår.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 02-05-11 08:14

Prøv at kontakte firmaet Oister og spørg hvilket reklamebureau der har lavet deres reklamefilm.

Derefter tage kontakt til reklamebureauet og spørg dem. Dette kan normalt lade sig gøre.

hawaii7

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-05-11 10:38

Hvis hun var et kendt ansigt, så kan du tro de nok skulle sørge for at vise hende tydeligt, ellers er er jo ingen grund til at betale ekstra.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-05-11 10:29

Jeg har skrevet til Oister og spurgt, så må vi se hvornår der kommer svar

Citat
Mener også jeg læste et sted, men kan ikke finde det igen, at man slet ikke kan tromme på den måde, på grund af bas osv i baggrunden.

Det kan man nu godt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-05-11 23:53

Citat
Det tror jeg du har helt ret i. Mener også jeg læste et sted, men kan ikke finde det igen, at man slet ikke kan tromme på den måde, på grund af bas osv i baggrunden.

Nu er det jo altså ikke pigens "trommeri" der høres i reklamen, men derimod introen fra Softcells indspilning/udgave af melodien Tainted Love

Marilyn Mansons udgave er en 20 år senere kopi, så nej...det stammer ikke fra ham.

Og oprindeligt er melodien fra engang i 60erne..tror hun hed Gloria "et-eller-andet", der indspillede den.

Hvem pigen i reklamen er..en eller anden anonym person tilknyttet et bureau for statister og reklameskuespillere og den slags ,-)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-05-11 23:59

Citat
Hvem pigen i reklamen er..en eller anden anonym person tilknyttet et bureau for statister og reklameskuespillere og den slags ,-)

Ja, men derfor kan det da alligevel være interessant at vide hvem hun er... måske hun alligevel ikke er så anonym når det kommer til stykket - vi må vente og se om nogle giver svaret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-05-11 18:09

Her er svaret fra Oister

Hej Nordsted

Tak for din mail.

Undskyld det sene svar, vi har desværre været ramt af ekstraordinært mange mails, hvilket har betydet, at vi har været længere tid om at svare.

Jeg ligger desværre ikke inde med denne oplysning, men det er reklamebureauet Co + Høgh der har lavet reklamen for os. Det kan være de ved, hvad statisten hedder.

Hvis du har spørgsmål eller brug for vejledning, kan du finde svar under Kundeservice på www.oister.dk. Har du yderligere spørgsmål til denne mail, er du meget velkommen til at svare tilbage uden at rette i emnefeltet.

De bedste hilsner

Lucille

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 10-05-11 15:15

Har zappet en modelliste igennem fra http://www.grunnetcasting.com/ der blandt andet leverer modeller, uden dog at kunne finde et navn.

Må nok fortælle sønnen at det ved vi ikke!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-05-11 15:31

Citat
men det er reklamebureauet Co + Høgh der har lavet reklamen for os. Det kan være de ved, hvad statisten hedder.

Det er jo Co+Høgh du skal spørge

Co + Høgh Reklamebureauer Reklamebureauer. ... Telefon: 31740000.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 10-05-11 15:51

Alt det kunne jeg dybest set have fundet vha googleriet (google er din ven). Spørgsmålet egentlig kun ment som: "Ved nogen hvem hun er". Holder bare her, idet hun åbenbart ikke lige lader sig finde.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-05-11 15:55

Okay, jeg vidste ikke man kunne finde reklamebureauet, uden at skulle ringe til dem alle, men

når Oister oplyset hvilket bureau de har brugt, så kan du da tage kontakt til dem -eller sønnen- og se om de kan navnet eller ej

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-05-11 15:57

Hvorfor har du gennemlæst hos gunnetcasting, når Oister har oplyst at det er Co og Høgh de har benyttet??

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 10-05-11 16:04

Googlerier. Faldt over Gunnet og kunne se de havde leveret flere modeller til sessions fra Co + Høgh.

Co + Høgh viser deres bedste værker på deres hjemmeside. http://www.co-plus.com/#content/work

Annuller spørgsmålet
Fra : Snedig

Dato : 10-06-11 11:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål