/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
trådløst internet til stationær pc
Fra : Svend.Skaaning
Vist : 805 gange
100 point
Dato : 27-04-11 00:01

Skal jeg have et nyt netværkskort, for at få trådløst internet på min stationær pc ?. mvh Svend

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 27-04-11 00:11

Ja du skal have en trådløs netværk kort eller du kan også køb en trådløs usb stick som du kan brug med router.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-04-11 06:07

Det kommer vel an på, om det netværkskort der allerede er indbygget understøtter trådløst netværk.

Det er jo ikke til at sige med de oplysninger du har givet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-04-11 07:22

Du kan evt. bruge sådan en.
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/netvark-router/DWA160/d-link-usb-adapter

Den findes også med ekstra antenne hvis der er vanskelige forhold.

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 27-04-11 09:19

Hvis du mener trådløst netværk direkte fra en udbyder, så leverer de også et USB modem. Så skal du bare have en ledig USB indgang på din pc.
Hvis det er adgang til din egen trådløse router (WIFI), så skal du have et netværkskort som understøtter trådløs. Der vil sikkert være nogle små (ca. 10 cm) lange antenner monteret på dit netværkskort hvis det er trådløst.