/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Lyd-hardware
Fra : Løven40
Vist : 902 gange
100 point
Dato : 26-04-11 13:35

Kan ikke hører DR Netradio eller TV - den skriver, at der er fejl på lyd-hardware. Jeg har tidligere kunnet se programmet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-04-11 16:13

Der er ikke fejl på hardwaren hvis du kan høre andet musik på din computer, kan du høre noget når du åbner en lydfil? Hvad bruger du til netradio og net TV?

Kommentar
Fra : Løven40

Dato : 26-04-11 16:44

Jeg kan intet høre kan heller ikke høre CD - jeg bruger flash-player

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-04-11 17:14

Hvilken version af Windows har du?
Prøv at gå til Enhedshåndtering og se om der er et gult spørgsmålstegn
Har du en CD med drivere til din computer?

Kommentar
Fra : Løven40

Dato : 26-04-11 17:22

Windows XP - jeg har ingen CD med drivere

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 26-04-11 17:40

Er der et gult spørgsmålstegn i Enhedshåndtering?
Du kommer til Enhedshåndtering ved højreklikke på Denne computer og klikke på Administrer, i vinduet som åbner finder du Enhedshåndtering i menuen til venstre

Kommentar
Fra : Løven40

Dato : 26-04-11 18:16

Ja - der er et gult ?tegn

Godkendelse af svar
Fra : Løven40

Dato : 26-04-11 18:57

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-04-11 20:18

Tak - men fik lyd på computeren? Driveren skulle findes og installeres, men det var måske ikke noget problem