/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Hvordan skal jeg tabe mig?
Fra : dani789
Vist : 1622 gange
100 point
Dato : 23-04-11 16:43

jeg er 15 år, jeg er imellem 1,90 og 2meter høj vejer omkring 100kg og kunne godt tænke mig at tabe mig.. så jeg har tænkt mig at lukke af for alt sodavand og sukker (måske en lille smule til corn flakes om morgenen) og så drikke vand i stedet, jeg går så allerede i fitness 3 gange om ugen. og så vil jeg PRØVE at spise lidt mindre til aftensmaden.

er der nogen derude der har bedre forslag eller idéer?

(tror også jeg vil begynde og cykle hver dag)

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 23-04-11 16:49

Umiddelbart er din vægt ikke alarmernde, men en god tommelfingerregel for dig kan være, at du kan halvere kødmængden og fordoble tilbehøret, undgå fedt og fede spiser og som du siger undgår søde sager.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-04-11 16:50

Nej du er helt på rette spor,
man taber sig hvis man forbruger mere energi end man spiser.

Og der er nogle næringsstoffer du har brug for, især proteiner og lidt kulhydrater...

Så motion. ikke sodavand og slik, vil hurtigt hjælpe dig over din ikke så alvorlige krise.

Som en ven sagde, jeg er ikke overvægtig, kun en halv meter for kort...
Det gælder ikke i dit tilfælde.

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 23-04-11 16:54

det kan godt være at det ikke er så alvorligt men derfor ser jeg stadig ret så fed ud, deller ud fra maven fede lår hele bonus pakken

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 23-04-11 16:55

Der findes en MEGET let øvelse, som GARANTERET fører til vægttab:

Drej hovedet fra venstre mod højre...

Drej det så fra højre mod venstre...

Gentag denne øvelse en 5-6 gange ..hver gang du bli'r budt:

En Ekstra Portion; Chokolade, Is, Slik, Kager.. osv.

Efter få uger vil du observere et betydeligt vægttab !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 23-04-11 17:04

molokyle, - har givet svaret

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-04-11 17:10

Det kan siges meget kortere, og mere bramfri...
Fra en ernærings ekspert, for nylig her på kandu, jeg husker ikke navnet:

Luk munden og let røven...

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 23-04-11 17:23

Citat
det kan godt være at det ikke er så alvorligt men derfor ser jeg stadig ret så fed ud, deller ud fra maven fede lår hele bonus pakken

Tab 5-10 kg og dyrk alm. motion, så er dellerne væk.

Godkendelse af svar
Fra : dani789

Dato : 23-04-11 17:41

Tak for svaret molokyle... dog spiser jeg ikke rigtig noget sukker stads som chokolade slik osv

Kommentar
Fra : ABJensen

Dato : 31-05-11 22:48

http://www.hvordan.dk/hvordan-taber-man-sig - det kræver nok i virkeligheden en del motion og en god diæt. Væk med de hvide kulhydrater.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 01-06-11 08:51

Jeg synes du skulle holde dig til molekyles øvelser. De er meget effektive, jeg har selv prøvet dem.

Kommentar
Fra : Victoriawild

Dato : 08-10-12 09:37

hej søde.

jeg har været lidt i samme situation.

kontakt ham her på www.mikawilliam.dk

han kan kun anbefalles og koster ikke meget.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 08-10-12 09:45

Jeg vil anbefale siden: http://www.naturligslankekur.dk/ og den er gratis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-12 19:20

Som 52 årig doven (han-)hund ..men; Ok. jeg løber/cykler ...en gang imellem, når det kommer over mig og jeg har 'overskud', så holder jeg fasrt i mit råd.
Min vægt er stadig omkring de 65 kg. og jeg er trods alt en midaldrende mand med forkærlighed for fest, hygge, mad og drikke i gode venners lag.

Kurer? ...er for syge individer ..derfor mener jeg; ..er dette er tilfældet?
..og vil man 'eksperimentere' med sine kostvaner?
Så bør 'kuren' foregå under lægetilsyn.
Er man sund og rask iøvrigt? Så behøves ingen 'kurer' !!!
Kun dette råd =
</MOLOKYLE>