/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Antenner til dr og tv2
Fra : tinolarsen
Vist : 373 gange
30 point
Dato : 17-05-03 11:29

Jeg skal til at flytte i et nyt hus og der skal sættes antenner op - jeg har tænkt på selv at gøre det, men ved ikke hvad antennerne skal hedder, jo jeg ved det skal være en UHF og en VHF, men der er også mange forskellige... nogle der ved hvad de numre bageefter betyder???

Jeg skal have signalerne rundt i fire rum, så jeg skal vel også bruge en forstærker - hvad skal den hedder...

håber der er nogle der kan hjælpe mig???

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 17-05-03 16:57

hej tino det kommer meget an på hvor du bor i landet og hvad kanaler du vil have,men spørg en forhandler der hvor du bor,han ved hvad du skal bruge.
vh.johnni.