/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox 4 visning
Fra : o.v.n.
Vist : 887 gange
200 point
Dato : 21-04-11 23:13

Hej efter at have opdateret min browser til 4.0 er det sådan at når jeg holder muse markøren over en tekst her på Kandu og enkelte andre sider så bliver teksten blå
I Internet Explorer kan det løses med kompabilitets visning (måske stavet forkert) har Firefox ikke denne mulighed ? Jeg kan ikke finde den hvis den er der

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 23-04-11 12:27

Er bange for at du f.eks. skal bruge IE Tab Plus indtil siden bliver kodet rigtigt
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/ie-tab-plus-ff-36/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-04-11 14:27

Tak men det kan jeg vist ikke på mine Linux computere hvorfor får Kandu dog ikke en tids svarende side?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-04-11 14:38

Nej det du'r ski' nok ik' til Linux

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-04-11 18:39

Tak for forsøget Klaudi. mon vi kan råbe Kandu op? De påstår at de har programørerne, så hvorfor ikke bruge dem til noget så simpel at få siden til at fungere uden nedbrug og fejlvisning

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-04-11 19:16

var så lidt, det løste jo desværre ik' problemet...

Jeg tror ikke der er nogen chance for at siden bliver lavet om, den bliver snarer lukket!

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 23-04-11 19:36

Brug https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/user-agent-switcher/
og la din Firefox 4.0 "påstå" den er en 3.6 :)

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 23-04-11 19:48

:(, næ det virkede ikke, har eller løst issues andre steder