/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
FDM benzinpriser, ingen priser...
Fra : bimbobo2
Vist : 589 gange
50 point
Dato : 21-04-11 19:54

Hej,
jeg forsøger at finde priser på diesel i Århus område på FDM benzinpriser..
I århus er der ikke nogen pris, hverken for benzin 92,95 eller diesel..

Før FDM overtog siden, var der altid muligt at finde noget, nu er det kun i bestemte områder...
Kan det virkelig passe, at ingen i Århus melder priserne inde mere?

Andre forslag for at finde billige dieselpriser i Århus omegn?
Mvh

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-04-11 19:57

De har travlt med at opdatere..nu omdage.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 21-04-11 19:59

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 73
- Annullerede 46
- Slettede 3
Ialt 123

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 21-04-11 20:30

@olesen-50... havd betyder dit svar?
Mvh

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-04-11 20:56

Citat
@olesen-50... havd betyder dit svar?
Mvh

at visse brugere herinde, går mere op i _ at du pisser på DEM
OG, at DU LUKKER et spørgsmål = som måske ikke er blevet besvaret TIL FULDE.
MEN PIS PÅ DEM..

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-04-11 20:58

Øhh...

Nå men det kender du vel til

Go Åske

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 50 point
Dato : 21-04-11 22:25

Siden FDM overtog siden er det gået konstant nedad bakke. De har lavwet flere oversmarte ændringe, som hver gang har været til det værre. Nu er der ingen som kan finde rundt i den og ingen gider mere indberette priser.
Det er også ligegyldigt for vi kan ikke finde dem alligevel.

Ekstrabladets hjemmeside er begyndt at fortælle om billige brændsrtofsteder.

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 23-04-11 07:20

..jeg pisser ikke på nogen. Jeg synes, at hvis du tror det, så kan du bare lade være
med at svare/kommentere/deltage i "tråden".

Jeg lukker spørgsmål, når/hvis jeg synes, at svarene ikke hjælper, eller hvis jeg google mig til anden løsning.
Hvis der er nogen, som dig, som har på fornemmelsen, at jeg "pisser" på dem, så er de velkommen til at skrive en personlig besked til mig. Det er i hvert fald ikke meningen.

Mht til spørgsmålet, FDM benzinpriser er ikke det som jeg husker fra nogle år siden.
Tak for svarene....

Godkendelse af svar
Fra : bimbobo2

Dato : 23-04-11 07:21

Tak for svaret transor.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 23-04-11 07:53

Det er ikke et spørgsmål om fornemmelse for, om du pisser på brugerne, men bare at læse tallene i din historik. Du har 46 anullerede spørgsmål. Fes den ind klovn??