/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Professionel klippemaskine?
Fra : ali_shafi_2000
Vist : 975 gange
50 point
Dato : 20-04-11 02:33

Hej,

Min gamle trofaste hårtrimmer/skægtrimmer er desværre afgået ved døden, og nu skal jeg ud og investere i en ny, så jeg kan klippe mig selv igen. Jeg er på udgik efter en professionel klippemaskine.
Her er så spørgsmålet omkring hvilken jeg skal vælge?

Venlig hilsen

Shafi

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-04-11 07:33

køb en jaguar. jeg kan ikke huske hvad forhandleren hedder, men det er vist nok et sted omkring århus. den kan du altid få reservedele til og den er supergod.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-04-11 11:12

"Bayliss for men" har jeg brugt i nogle år nu, og den er ganske god. Den kostede vist en 4-500 kr.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-04-11 18:58

Min søn købte en Remington i Føtex. Den kostede under 500kr, og han er vældig glad for den.

Min mand har en lidt dyrere, som vi købte her:

http://www.thordal.dk/shop/frontpage.html

(desværre kan jeg ikke lige se den model, han har, men jeg ringede dertil og fik fin vejledning)

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-04-11 20:36

Jeg er helt enig med Eyvind.

Jeg købte en babyliss i 2005 med titanium skær. Den har virket til hele familien. Min søn har et ret stridt hår, og den river ikke , men skær stadig som den skal, modsat andre som jeg havde købt før den.
Bare man smør den en gang imellem med den medfølgende olie.

Nu har de naturligvis opgraderet modellen. Men her er den i nyere udgave.(incl næsetrimmer ;):
http://shaveren.dk/BaByliss-Har/skeg-trimmer-E773XDE

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-04-11 20:41

Ja ok ikke helt enig med Eyvind, men mærket er jeg enig i