/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
B&O tv MX4000
Fra : Rosalil
Vist : 1201 gange
200 point
Dato : 19-04-11 18:15

Jeg er så heldig, at jeg har arvet et B&O tv, men men men.........Der følger ikke en instruktion med!

Jeg har stueantenne og digitaltuner, så jeg kan kun se gratis kanaler. Tv'et er tunet ind til en fælleskanal, men det skulle man vel kunne ændre på?

Men jeg kan kun se sne sne sne.

Kommentar
Fra : Ærteland

Dato : 19-04-11 18:59
Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 19-04-11 22:22

Jeg takker.

Men jeg kan ikke finde ud af at bruge den, der kommer slet ikke de ting frem i setup, som er beskrevet i Manualen. Man kan end ikke ændre klokkeslettet. Øv øv øv

Kan man sende bud efter en servicemand for at få installeret fjernsynet?

Kommentar
Fra : Ærteland

Dato : 19-04-11 23:29

Jeg prøver ud fra hukommelsen, da jeg har haft et MX 4000.

På min fjernbetjening trykkede jeg "Store", så blev kanalens nr. skrevet med rødt, derefter på "Go Go" så der stod noget med "Tune ???" og for at søge trykkede jeg på en "pil op" (ikke tasten til at skrue lyd op med, men en anden). Til sidst skulle jeg vist trykke "Store" for at gemme kanalen

Kommentar
Fra : Ærteland

Dato : 19-04-11 23:31

Rettelse

"Go Go" skulle være "Go to"

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 20-04-11 21:38

Tak igen, det er pænt af dig at hjælpe mig.

Fjernbetjeningen, har ikke de knapper du beskriver. Der er en knap der hedder stop og en der hedder go.

yderliger er der en text, en menu, en list og en exit. Der er også en light og en sat, mellem de forskellige muligheder for at vælge mellem tv, radio, av, cd, vtape, record og atape.

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 21-04-11 21:36

Jeg har fundet en midlertidig løsning, jeg skal bare tage scartstikket ud og sætte det ind igen, så er der billed og lyd. Men jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg kommer ind i en menu der kan andet end se programmer og sætte videoen til... Det må vist til doktoren.