/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
google crome
Fra : jensviggo
Vist : 1071 gange
50 point
Dato : 18-04-11 14:10

jeg har tidligere installeret google chrome, og er rigtig glad for de, men nu er der sneget en babylon ind, hvad laver den, og hvordan kan jeg fjerne den, den er ufattelig irriterende

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 18-04-11 14:28

altså det jeg mener, at når jeg starter google chrome, kommer babylon search op på url linien, det var jo ikke meningen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-04-11 16:34

Hvad sker der hvis du prøver en anden browser?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-11 17:06

jensviggo ->

I Google Chrome kan du ...som i alle andre moderne browser'e; instillille din "Startside".

I Google Chrome kan du vælge dete i menu'en: chrome://settings/browser

Øverst i 'Valgmuligheder' ..kan du bestemme din "Startside" !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-04-11 17:08

Ps. For a5t præcisere;

a.) Åbn Google Chrome
b.) Indsæt i adresselinjen flg.:
Citat
chrome://settings/browser

c.) ..øverst: Startside ..osv.
</MOLO>

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-05-11 20:24

Stopper med og abonnere på det spørgsmål.