/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
udendørs overvågningskamera.
Fra : kasper-t
Vist : 398 gange
40 point
Dato : 15-04-11 22:59

Hej

Jeg har et problem med en person der chikaner mig, og min familie, dette har nu stået på et par år og idag blev det for meget og han er ved at blive politi-anmeldt.

Nu ved jeg så ikke hvad han kan finde på, og slet ikke nå det går op for ham at han er anmeldt. derfor kunne jeg rigtigt godt tænke mig noget udendørs overvågning, dog ved jeg ikke en disse om dette...

Findes der nogle gode kamera der også gerne kan bruges om natten op til 25meter der er lys for 2 gadelamper hele natten så der er ikke helt mørkt, og som også er for den privat bruges pengepung.

Jeg vil jo allerhelst købe ip-kamera men findes de i en prisklasse der også kan gå for privatpersoner, uden en kæmpe villa :)

Problem er chikan, men kunne være rart hvis man kunne få det på video hvis han møder op igen, og vi ved ikke om det er ham der også har været og ødelæge ting men det kunne vi måske så få svar på.

Jeg kan ligeså godt sige at jeg har ikke råd til at smide 3000-4000kr efter et kamera som det ser ud pt.

Jeg har desværre kun 40 point jeg besøger ikke siden så tit

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 15-04-11 23:06

http://www.spydk.dk/

alt murligt gear, nogle af min venner bruger det selv

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-04-11 23:25
Kommentar
Fra : dyhr2

Dato : 16-04-11 00:29

evt køb nogle sensor styret projektøre. de går som regel væk hvis de får 1000w i hovedet. de kan købes meget billigt i div byggemarkeder, så hvis du selv forstår at sætte dem op kunne det være et godt og billigt alternativ (-:

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 16-04-11 07:58

start med at sætte skilte op om at der er kameraovervågning. det kunne jo være det havde en præventiv effekt.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-04-11 11:59

- husk, du må ikke overvåge offentligt område...

God, fredelig weekend

Kommentar
Fra : kasper-t

Dato : 16-04-11 13:15

Jeg tro desværre ikke projektøre hjælper da det som regl er dag-timeren tingen forgår, vil bare gerne kunne bevis om det er ham der gør det, jeg ved jo udemærke hvem der lave chikanen

desværre har det ikke nogle præventiv effekt, for det sat jeg op for 2år siden skilt med kameraovervågning.

Jeg vil selvfølige kun overvåge mit eget og ikke offentligt område

Kommentar
Fra : KennyH

Dato : 26-04-11 22:00

Jeg kan anbefale http://www.tiggi.dk/produkt_info.php?products_id=42&osCsid=f0cd5b1db3bbfa0f752024ccf41a0236

Jeg har selv købt det. For det første kan man opsætte det på ens egen trådløse netværk. Derfor er det nemt at flytte inden for rækkevidden af netværket.
Ud over det, kan det sende en mail med foto, eller streame video, alt efter hvad du ønsker.
Jeg har opsat mit, så jeg kan se det via internettet. Naturligvis med kodeord
Og når jeg nu havde det på internettet, har jeg installeret et program på min telefon, så jeg kan se live video direkte af min hoveddør og kælderdør.