/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hp photosmart c6280 all-in-one
Fra : eifild01
Vist : 346 gange
50 point
Dato : 15-04-11 20:01

Jeg har udskiftet den gamle CPU til en bærbar med windovs 7. Jeg har hentet de sidste nye driver til HP printeren, men når jeg vil udskrive kuverter og ligger en kuvert i bakken starter printeren og trækker kuverten ind hvorefter den kommer med fejlmeldingen "papiret passer ikke til formatet"
PÅ den gamle CPU var der ikke noget problem det er efter jeg har skiftet til bærbar problemet er opstået.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 15-04-11 20:08

Du skal hente alle tilføjelsesprogrammer til printeren inden det duer Jeg installerede det fra den medfølgende cd - men det må jo ligge på Nettet, hvis ikke du stadig har cd'en der fulgte med din printer.

Clou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-11 21:21

Citat
Jeg har udskiftet den gamle CPU til en bærbar med windovs 7
du kan udskifte alle de CPUer du vil, det har intet med printeren at gøre, mon ikke det er i tekst programmet med kuverter du skal ændre eller i printer indstillinger.
Hvilken tekst behandling udskriver du kuvereter fra?

Kommentar
Fra : eifild01

Dato : 15-04-11 21:45

jeg bruger office 7 og udskriver fra word

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-04-11 00:12

I Office 2007 kan du klikke på Forsendelser i menuen foroven og ovre til venstre klikke på Konvolut, i det nye vindue kan du klikke på Indstillinger og vælge størrelse og retning på din konvolut, du kan også klikke på Fødning i samme vindue og ændre fødning af printeren hvis den automatiske fødning ikke passer, prøv det det virker på min HP PhotoSmart C3180

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-04-11 16:01

Er problemet løst og du har bare glemt at lukke spørgsmålet