/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Op på elcyklen og afsted :-)
Fra : Hypermoby
Vist : 417 gange
50 point
Dato : 15-04-11 16:39

Er der nogle, som har erfaringer med elcykler? gode ting, faldgrupper, gode/dårlige cykler, ting man skal være opmærksom på.

Og nej, jeg er ikke doven, men hvis jeg vil fortsætte med at cykle meget, skal jeg have en lille hjælpemoter i ny og næ

Jeg er ikke interesseret i links til hjemmesider, men mere personlig erfaring.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 15-04-11 17:19

tager lige en kigger. -

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-04-11 18:25

Jeg kigger på elcykler fordi jeg vil have en. I dag har jeg set på en Everton elcykel og det er en god kvalitet. Jeg snakkede en del med forhandleren og han sagde til mig at man kunne købe billige elcykler og meget dyre, men skulle man kun cykle et par gang om ugen så vil en cykel til ca 10.000 være en god og stabil investering.

Jeg har også undersøgt mulighederne på nettet og jeg er temmelig sikker på at jeg vil købe en elcykel til ca 10.000. Fordi de billige elcykler ikke lever op til mit krav om stabilitet i år frem.

Jeg undersøger stadig og jeg skal nok skrive hvad jeg finder.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-04-11 19:15

Jeg har brugt elcykel i ca, 1 år. Det gør at jeg cykler meget mere , og jeg er nu kommet dertil at jeg kun bruger elmotoren, opå ad bakke , i modvind eller hvis jeg har meget travlt.

Det at man nemt klarer bakkerne gør at man cykler meget mere og at konditionen forbedres.

Jeg valgte efter at have prøvet flere modellen fra T hansen. Den fungerer fint og stabilt.

Tag batteriet ind om vinteren og lad det op inde . De tåler ikke så godt ladning, når de er for kolde.

Kommentar
Fra : nusa

Dato : 15-04-11 20:48

Jeg har lige købt en elcykel, men har endnu ikke fået den, derfor er jeg også interesseret i at høre jeres erfaringer med sådan een. Jeg har primært købt den, fordi jeg lider af hjertesvigt, så jeg forventer at komme til at cykle meget mere.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-04-11 23:08

Transor

Hvilket mærke er det du har?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-04-11 17:47

T hansen har kun den samme i henholdsvis herre og dame model.
Jeg var tøset og valgte damemodellen. Den er meget nemmere at hoppe af i enkritisk situation , som dengang jeg var uopmærksom og kørte skråt ind i kantstenen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-04-11 17:50

Se her
Det er sådan en.

http://www.thansen.dk/products.asp?c=5170313558&n=-1263330393

Den med 7 gear betaler sig.