/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Find en rejse
Fra : Frusanen
Vist : 1087 gange
300 point
Dato : 15-04-11 13:53

Jeg har læst om en side, hvor man kan skrive sine ønsker for en rejse ind. Derefter byder hoteller ind med tilbud.
Desværre har jeg mistet adressen, er der nogen der kender den????

Hilsen Frusanen

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 15-04-11 17:39
Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 15-04-11 17:48

nej undskylde er det ikke den her

http://da.momondo.com/

Kommentar
Fra : Frusanen

Dato : 15-04-11 18:32

Det er den anden vej rundt jeg søger.

Jeg siger hvornår jeg vil på ferie og evt hvor og så skriver hotellerne og tilbyder plads med diverse tillægsting til.

Hilsen
Frusanen

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 15-04-11 18:58

det ved jeg ikke så desværre

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-04-11 20:12

Kan det være den de reklamerer så meget med på et par TV-kanaler ?

www.hotels.com

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-04-11 14:01

Kan denne noget af det du søger?

http://www.travelmarket.dk/rejsetilbud/

Kommentar
Fra : Frusanen

Dato : 16-04-11 18:26

Desværre det er ikke nogle af disse, ellers tak

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 16-04-11 20:04
Kommentar
Fra : Frusanen

Dato : 16-04-11 21:52

De ser gode ud, men desværre.

Det er sådan, at jeg taster ind hvornår jeg skal på ferie. Derefter er der hoteller der har set det og mailer til mig med et tilbud. Der er ofte lagt ekstra ting til så som ture, frugt på værelset osv for at jeg skal vælge dem. Jeg tror det var i et ferietillæg i avisen jeg så det. Desværre har jeg mistet det.