/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Lynkursus i historie
Fra : Cimbombom
Vist : 1095 gange
100 point
Dato : 15-04-11 10:21

Hej alle sammen.

Er der nogle der kender nogen steder hvor man kan tage et lyn kursus i historie på B niveau i sommerferie eller nu.

helst i østjylland området Århus, Randers, Horsens, Vejle eller Fredericia.

det vil være fint hvis i har et link eller tlf nummer til stedet.

Håber at der er nogle som kan hjælpe.

Hilsen Cimbombom og ønsker alle en rigtig god weekend og påske

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-04-11 12:53

Nærmeste bibliotek, hvis du kan læse.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 15-04-11 20:47

eeh jeg kan sjovt nok læse.

men skal bruge eksamen. og den kan man ikke tage hos biblioteket.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-04-11 21:11

klovn

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 15-04-11 21:35

kun seriøse svar tak

Accepteret svar
Fra : Rantheboy

Modtaget 100 point
Dato : 16-04-11 23:07
Godkendelse af svar
Fra : Cimbombom

Dato : 19-04-11 21:45

Det var ikke helt det jeg søgte, men tak for svaret Rantheboy.