/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
billedbehandlingsprogram
Fra : jensviggo
Vist : 805 gange
50 point
Dato : 15-04-11 09:20

Jeg mangler virkelig et billedbehandlingsprogram der vil noget............har prøvet paint shop pro 8, photofiltre, dreamweaver, photoline, men synes ikke jeg er tilfreds med den, ellers osse er det fordi, jeg ikke behersker dem, måske manglende tålmodighed, skal nok læse noget mere.
Det som jeg særligt vil bruge det til er rezise.
Skal helst være freeware, altså gratis, nå ja, jeg ved de findes osse freeware, nå ja, hvem vil ikke gerne spare, hvis det er muligt.

MVH jensviggo

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 15-04-11 09:29

Gratis, - hvad får man for dette? Ofte det man betaler for.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-04-11 09:31

Hvis det bare er til at resize med, så prøv Pixresizer

Det er gratis
http://pixresizer.en.softonic.com/

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 15-04-11 10:22

har du prøvet picasa? jeg synes det er et godt program

Kommentar
Fra : kj

Dato : 15-04-11 10:32

Det ultimative er Adobe Photoshop, det er rasende dyrt.
Det findes også i en light udgave som er rigtig, rigitig god, til under en tusse.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 15-04-11 13:08

Jeg har købt Photoshop Elements 9 til en pris af lidt under 600 kr.
Udmærket program der kan næsten det samme som Photoshop cs5, som koster en bondegaard.
Den har kun den ulempe de er ikke på dansk.
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 15-04-11 13:57

hvad skal du bruge det til , for alt efter hvad man skal er der photofiltre som er på dansk det bruger jeg meget men det afhænger alt efter hvad man vil

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-04-11 15:18
Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 15-04-11 17:44

Hej Jensviggo

Gimp er der manger der bruger (gratis) kender det ikke selv.

Jeg bruger Paint Shop Pro og syntes også i starten der var mange funktioner i det. Jeg tror du mangler lidt tålmodighed. Prøv dig frem. Resize i psp er "image" og "resize". Kig efter hvor mange pixel dit færdige billede vil blive og sig ok. (Det syntes jeg er det letteste)

God week end
Kim

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 15-04-11 19:11

Sony Vegas Pro

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-04-11 11:31

Lær Photo Filtre at kende den kan meget mere end du tror, på PensionistEDB kan du hente en utrolig masse vejledninger: http://www.pensionistedb.dk/ klik på Vejledninger til Photofiltre

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 16-04-11 19:22

du skriver ikke hvad du vil bruge det til

men skal du virkelig arbejde med billeder er der vist kun en vej
jeg foreslår corel´s paint shop photo pro X3 der kan købes / downloades for 660 kr på deres hjemmeside
www.corel.com

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-11 00:46

K-M-S har nævnt Gimp det er helt sikkert den bedste gratis program du kan finde, det er ikke så nemt at finde brugsanvisninger til den og den er lidt svær at komme i gang med, men som skrevet så kan den hamle op med de bedste betalings programmer: http://www.pcworld.dk/art/10287?page=1

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-04-11 16:01

Er problemet løst og du har bare glemt at lukke spørgsmålet