/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
cyklisk redundanscheck
Fra : haven313
Vist : 576 gange
61 point
Dato : 13-04-11 11:28

Fik for nyligt formateret min bærbar.
Nu sidder jeg så og skal installere mine gamle spil, og pludselig kommer jeg ud for følgende:
Alle spil jeg forsøger at installere for jeg en fejl besked med cyklisk redundanscheck.
Så vidt jeg kan læse mig til er det at den ikke kan læse filerne, og de fleste forslår at pudse cd'en.. Men altså det kan da umuligt være tilfældet med samtlige spil jeg ejer. Har gjort mit bedste for at passe på dem, så der er virkelig minimalt med ridser eller snavs (de fleste ser helt nye ud)..

Nogen forslag?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-04-11 11:33

Står der andet end bare redundanscheck? Lyder mere som din harddisk der fejler.

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 71 point
Dato : 13-04-11 11:34

kunne det ikke også være dit dvd-drev der lige trænger til en vatpind??

Kommentar
Fra : haven313

Dato : 13-04-11 17:56

får:
Feature transfer error
feature: defaultfeature
component: scenes
file: E:\data7.cab
error: datefejl (cyklisk redundanscheck)

tog hitman blood money som eksempel..

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-04-11 19:11

Har du mulighed for at prøve med et andet CD/DVD-drev?

Kommentar
Fra : haven313

Dato : 13-04-11 19:20

kan lige tjekke om jeg kan installere det på min mors computer senere i aften..

fortsættelse følger

Kommentar
Fra : haven313

Dato : 13-04-11 20:22

okay mors bærbar står på hendes arbejde.. kommer først hjem i overmorgen.. nogen ideer til hvad man kan gøre i stedet?
har ikke adgang til andre cd/dvd drev

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-04-11 20:37

Prøv om du kan kopiere CD/DVD indholdet over på en USB og installer det derfra.

Kommentar
Fra : haven313

Dato : 13-04-11 21:29

Efter grundig rensning af dvd drev ser det sgu ud til lortet virker.
Fik i hvertfald installeret ét der ikke gad før, så mon ikke resten følger med..
Tak drenger !

Godkendelse af svar
Fra : haven313

Dato : 13-04-11 21:30

Tak for svaret snaptil.