/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
unlock sony ericsson K530i
Fra : Pammie
Vist : 853 gange
50 point
Dato : 12-04-11 20:00

Hej :)

Jeg mangler hjælp til nat låse min mobil op, jeg ved ikke hvilket selskab den er låst til, men den er min 2 år gammel.
Det er en Sony Ericsson K530i

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-11 20:08

Citat
jeg ved ikke hvilket selskab den er låst til, men den er min 2 år gammel.

Den er låst i det selskab hvor du (sidst) har brugt den

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 12-04-11 20:40

Du ringer bare til diverse telefonselskaber og beder om låseopkoden, det koster ikke noget, når den er mere end 6 måneder gammel.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-04-11 20:48

du kan evt prøve med forskellige venners simkort ...

ellers skal du en tur til en Unlocker

og ved et www.helloo.dk kan i århus , mobilmanden i randers der sidder på det blå marked i låsby , http://openphone.dk i sønderjylland , så der mig i Horsens... på sjælland er de mange i Kbh. bla ved hovedbanegården ..

D9N