/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Ven uægte
Fra : kayam
Vist : 644 gange
100 point
Dato : 12-04-11 14:26

Hej alle jer på kandu:)
Først og fremmest ville jeg fortælle jer en lille historie :)

Her for noget tid siden holde min pap bror en fest og jeg var oppe ved min bedste veninde i mens, så et par dage efter han havde holdt festen fandt jeg ud af at han havde min 3 bedste veninde med og at de havde kysset og snav'et og næsten været i seng sammen. hun fortalte det til mig bedste veninde og hun fortalte det videre til mig. og min pap bror fortalte mig det også så lige i pt er hun den eneste der ikke har fortalt mig de har haft noget sammen.. hun har kun fortalt mig at hun var med til festen.
men her kommer mit problem så....... kan jeg være bekendt overfor hende ikke at tilgive henne for der??? jeg har fortalt hende mange gange at jeg hader min pap bror meget og så at hun gør det her mod mig.. jeg ville ikke tilgive hende men syntes i jeg skal??

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 12-04-11 14:44

Det må du tåle ,det var da ikke din kæreste han snavet med.Tenk om han nesten kom i seng med din 5 bedste ven eller åttende bedste ven.
alimak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-11 14:45

Hendes privatliv kommer da ikke dig ved

At du ikke kan lide din "papbror" betyder vel ikke alle ALLE andre heller ikke må kunne lide ham

Så jeg kan ikke se der er noget at tilgive...

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 12-04-11 14:46

Det er ikke din opgave at bestemme hvem dine veninder og papbrødre må gå i seng med, så selvfølgelig skal du "tilgive", for der er intet at tilgive.

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 12-04-11 14:53

self skal jeg ikke bestemme hvem hun skal i seng med, men altså jeg syntes bare at hun ikke kan være bekendt ikke at sige det til mig... at hun bare lader det være og fortæller det til alle andre end mig

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-04-11 14:58

Okay??
Hvad er det liige, at du skal tilgive?

Du skriver, at din bedsteveninde var sammen med dig mens din papbror holdt fest..

jeg forstår ikke rigtig, hvad din "3 bedste veninde" er for noget... Er det dine 3 bedste veninder, du mener? -Eller mener du din "3. bedste veninde"? Altså din trediebedste veninde?
I begge tilfælde kan jeg ikke se, hvorfor du blander dig i, hvem dine veninder snaver med, hvis I ikke er kærester.

OG så skal du lige tænke på, at selv om DU virkelig ikke kan fordrage din papbror, så KAN han jo have kvaliteter, som kun kan ses af piger, der ikke er i familie med ham.

DU svigter lige så meget din veninde, når hun ikke kan fortælle DIG om hvad der foregår i hendes sexliv, af frygt for at du skal blive sur.
Hvis din veninde betyder noget for dig, så synes jeg, at du skal sætte dig ned og lytte til hende og prøve at forstå hvorfor hun finder din rædsomme bror så dejlig...
Næste gang kan det være, at DU har brug for hende til at dele DINE oplevelser med omkring en fyr som HUN måske ikke kan fordrage.

I må sgu være der for hinanden, uden hele tiden kun at være optagede af jer selv og jeres egne følelser.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 12-04-11 14:59

Hun undlod sikkert at fortælle det til dig, fordi hun godt vidste du ville blive sur. Selvfølgelig skulle hun have sagt det til dig, når hun har sagt det til alle andre. Men problemet er, at du mener at du har ret til at blive sur, over at din veninde har noget kørende med din papbror.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-11 14:59

Citat
til alle andre end mig

Måske fordi hun ved du ikke ville bryde dig om det....

Det er IKKE alt man fortæller sine venner/veninder - og det behøver skam heller ikke sålænge man ikke LYVER....

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 12-04-11 15:02

Det jo mega dumt af hende at hun fortæller det til min bedste veninde når vi ikke har nogle hemeligheder for henanden

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 12-04-11 15:09

men i må jo lige forstå at vi kun er 15 år begge 2 og min bror er 19..... jeg ved kærlighed har ingen alder.
Så skal det lige siges at min venner forstår mig men det er også svært når i ikke helt kender til os:D men jeg forstår jer godt. ja hun har fortalt mig at hun ikke fortalte mig det fordi hun viste jeg ville blive sur..men hun må jo havde regnet ud at jeg ville finde ud af det før eller siden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-11 15:10

- Ubesvarede 2
- Besvarede 1
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 13

Det er OGSÅ MEGA DUMT

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 12-04-11 15:11

jeg ved ikke hvordan man sletter ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-11 15:16

Du kan IKKE slette noget

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 12-04-11 15:49

Jeg synes du skal få talt med din veninde om sagen. Fortæl hende at du blev ked af det, men at du synes at det er ok, at hun er tilgivet. For din veninde er ikke et legalt våben i din krig med din papbror.

Når du har fået det ud af denne tråd du ønsker, skal du acceptere et af svarene, så bliver tråden lukket og vi kan alle komme videre.

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 12-04-11 19:16

Hun vil ikke snakke om det

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 12-04-11 19:18

HÆ HÆ HÆ HÆ Du skal bestemt ikke frygte en hjernerystelse

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-04-11 19:30

Skal dine veninder så også bestemme hvem du vil være kæreste med .........................

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 12-04-11 19:53

hehj hvor gammel er du?
jeg kan godt forstå dit problem, det er lidt bryd på tillid til hinanden

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 12-04-11 21:03

kan vist ikke stave i dag :(

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 12-04-11 21:04

Jeg er fuldstændig enig med de andre.

"men i må jo lige forstå at vi kun er 15 år begge 2 og min bror er 19....."
Mener du dermed, at aldersforskellen er for stor?

Nu bli'r jeg s'gi helt nostalgisk, jeg havde selv en 19-årig kæreste da jeg var 15, og det kan jeg overhovedet ikke se noget forkert i, medmindre selvfølgelig, at fyren kun har én ting i hovedet.
Og i ved nok hvad jeg mener.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 12-04-11 21:09

Selvfølgelig har en 19 årig ung mand kun 1 ting i hovedet. Hvad skulle han ellers med en lille pige på 15 år??

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 12-04-11 21:22

Citat
Selvfølgelig har en 19 årig ung mand kun 1 ting i hovedet. Hvad skulle han ellers med en lille pige på 15 år??

Det har du jo nok ret i, men nogen er nok bedre til, at styre deres lyster end andre.

Ham jeg kendte havde da godt nok gang i hormonerne, ingen tvivl om det, men han opførte sig nu pænt nok alligevel.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 12-04-11 21:30

Jeg synes, du skal kalde hende for eksveninde, for sådan opfører veninder sig ikke. Så ud til højre med hende, sådan en "veninder" kan du ikke bruge til noget.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 12-04-11 21:34

Det er egentlig lidt sjovt at det er ham der skal hænges ud for ikke at have andet i hovedet. Hun er vel ikke uskyldig og kan vel også bare have været ude på lidt hurtig sex.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 13-04-11 10:57

Ja troldepige. Der er stadig gentlemen til, selvom det er ved at være en uddøende race

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 13-04-11 11:37

Citat
Det er egentlig lidt sjovt at det er ham der skal hænges ud for ikke at have andet i hovedet. Hun er vel ikke uskyldig og kan vel også bare have været ude på lidt hurtig sex.

Du har da fuldstændig ret, men eftersom fyren er 19 år og pigen "kun" 15, så mener jeg, at han, som den ældste, også bør være den klogeste.

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 13-04-11 13:36

hmm mine venner forstår mit problem -.-

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 13-04-11 13:45

uhe man skla passe på med at kende venenr for eksveninder. måske skulle du tage en snak med hende og spørge havd hun har gang i?
Og 15 og 19 år er vist ikke det helt machende alder , efter min mening.
Piger i skal passe på jer selv, i hører det sikekrt for mange gange, men der er noget om det. Når i er 30 år kan det være at i vil se jer tilbage og i vil fortryde nogle ting.. held og lykke fra vonbale therapy lounge:)

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 13-04-11 13:57

@kayam, vi forstår godt at du bliver sur over at din veninde "svigter" dig ved at være sammen med din papbror, som du hader. Men vi mener ikke at du har ret til at blive sur, det er ikke din opgave at bestemme hvem dine veninder er sammen med. Det din veninde og papbror gør, kommer sådan set ikke dig ved.

@engledame, jeg håber bestemt at 15 årige gør noget de fortryder når de er 30, det hører med til at være ung, hvis ikke de gør noget de vil fortryde senere, kan de intet gøre. Jeg håber også jeg gør noget som 40 årig, som jeg vil fortryde når jeg er 80.