/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP Photosmart C5280 All-in-One Printer
Fra : executor
Vist : 415 gange
50 point
Dato : 12-04-11 11:23

Jeg kan ik skrive ud fra min HP Photosmart C5280 All-in-One Printer i Office programmer... den køre bare papiret ud med skriver ik noget på det... men sider fra feks nettet skriver den godtnok ud...

Kan det skyldes Office??

Jeg har også prøvet med OpenOffice og notepad...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-04-11 11:28

Nu skriver du office, men kan du ikke være mere præcis? Er det word, mails eller noget helt tredje?

Kommentar
Fra : executor

Dato : 12-04-11 11:30

Det er i Word

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 12-04-11 11:40

det er ikke din printer der er noget galt med, men din pc. den sender ikke noget til printeren og derfor bliver der ikke skrevet noget ud.

Kommentar
Fra : executor

Dato : 12-04-11 11:43

Hvis det er min pc hvordan kan det så være at den godt vil skrive ud fra nettet af men ik fra word og openoffice?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-04-11 11:44

Har du prøvet og geninstallere driveren?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-04-11 17:07

Kontrolpanel, printer - hvilken printer står som standard?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-05-11 20:21

Stopper med og abonnere på det spørgsmål.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-05-11 23:06

Ja, her sker jo lissom ikke noget i sagen........... han/hun har nok glemt os..