/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Teil, Bentjuul og Piaskov !
Fra : kartoffel88
Vist : 590 gange
10 point
Dato : 12-04-11 11:17

Angående tip:

http://kandu.dk/Tip21592.aspx

Bare af nysgerrighed. Hvordan kan mit tip være ubrugeligt?
Skulle jeg hellere have anbefalet Nupo pulver?

Eller gad i bare ikke læse så lang en tekst?
Eller giver i bare altid 0 stjerner til alle?

Det er nu mere fordi at jeg prøver at hjælpe folk videre, som er sket for mig.
Men når der nu er 3 personer der siger at det er ubrugeligt, men uden at kommentere, så tror folk jo at det er noget lort.

Kan man få en forklaring? Eller gider i heller ikke det her?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 20 point
Dato : 12-04-11 11:34

Jeg har ikke set dit tip, men har læst det nu og grundlæggende har du ret. Det er så enkelt, man skal forbrænde/bruge flere kalorier end man indtager. Så taber man sig. Og hvis man samtidig laver sin livsstil om, så holder vægttabet.

Og slankekure er noget fanden har skabt.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-04-11 12:17

>man skal forbrænde/bruge flere kalorier end man indtager.

Det var noget jeg skrev og det er rigtigt.

Og så er det ligegyldigt hvordan man fordeler det over måltiderne,
men der er noget med at gå sukkerkold, så start ikke med at indtage alle calorier om formiddagen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-04-11 12:38

Citat
Det burde slet ikke være en kategori der hedder slankekure, for de virker ikke.

Joo de gør da.
Citat
. Kender du en eneste der har tabt sig via en slankekur og har været slank på grund af den i mere end 2 år? Nej vel?

Joo jeg gør da.
Citat
Spiser du mere end en normal portrion, så faldt du jo bare i den dag.

Hvad er normalt ??
Citat
Udover det ,så kan du jo også se at dine medmennesker rundt om bordet, som også spiser is, er helt slanke.
Det er fordi de har et normalt forhold til mad.

Pjat...det er meget forskelligt hvad folk tåler.
Det hele kommer an på ens forbrænding.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-04-11 13:08

>kommer an på ens forbrænding

Ja og det at have et lavt stofskifte er jo faktisk, globalt set, et gode
så kan flere mennesker få mad nok på denne jord...

Herhjemme er fedtfattigt mådehold og motion nok vigtigere,
og hvad med at spise mættende, fyldende, ikke fedende mellemmåltider ud over de tre...

7 gange gulerøddder er bedre end 3 frikadeller, og man kan cykle til Roskilde på en leverpostej mad

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 12-04-11 15:39

Jeg er så træt af at høre om slankekure kartoffel88, for de virker ikke nogen af dem.
Der er to ting der virker med sikkerhed, den ene er at spise mindre, end man forbrænder og man skal lave sit liv om, nå det kommer til bla; mad osv;.
Hvis man gør disse ting vil det virke med sikkerhed, tro mig.
Og man kan stoppe med at operere sin mavsæk mindre, det er jo ikke et ufarligt indgreb vel?.
MVH;.
alan57

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-04-11 16:10

jeg bedømmer tips ud fra hvad jeg syntes og skylder ikke dig nogen forklaring kartoffel88.

Men for dit ego's skyld så får du lidt.

Når man er nået ned til følgende:
Citat
Det går såre simpelt ud på at spise 3 normale portioner mad dagligt.
Det lyder jo logisk og det er det også. Men selvom du spiser "normalt" vil du stadigvæk slanke dig, da du indtager det antal kalorier du skal have og ikke mere.

så slår man sig på lårene og får et godt grin

Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-04-11 17:07

I mine unge år, neøejs jeg ikk emed at spise - jeg åd, og blev aldrig mæt. Jeg vejede 63 kg. Da jeg rundede de 40, var jeg ikke så sulten og vejede 72. I dag 66 år spiser jeg mindre og vejer 82 kg?

Jeg har en "damekollega på 40, hun "æder som en gris" og vejer ikke 50 kg! Man kan sgu´da kun blive missundelig på deres forbrænding.

Så den med at man skal indtage mindre end man forbrænder, er rigtig/ikke rigtig nok - for nogen!!!

Jeg Ælseker mad!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-04-11 18:52

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg er så træt af at høre om slankekure kartoffel88, for de virker ikke nogen af dem.

Der er en kendt læge der er ofte i Tv..han sagde for et stykke tid siden : Det eneste der hjælper...groft sagt...er at lukke munden og lette røven.
Der er nok noget om snakken.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-04-11 19:13

Se Pia den holder jeg på. Og så er det sjovt, det med at lette røven.

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 16-04-11 14:04

Tak fordi i gad at forklare jer

bentjuul:
Citat
Det går såre simpelt ud på at spise 3 normale portioner mad dagligt.
Det lyder jo logisk og det er det også. Men selvom du spiser "normalt" vil du stadigvæk slanke dig, da du indtager det antal kalorier du skal have og ikke mere.

Tror du misforstår et eller andet. Hvis du er tyk, så er det fordi du får for mange kalorier. Når du så spiser normalt, så vil du ramme din normalvægt.

Slankekure virker ikke.

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 16-04-11 14:05

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-04-11 14:45

Hvis man er for tyk, og indtager samme antal kalorier som der forbrændes, vil vægten forblive den samme.

Så jeg tror det er dig der kloger dig på noget du ikke forstår

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-04-11 12:27

Selv tak.