/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Høj ping in game, men god forbindelse
Fra : zebra_fisk
Vist : 1233 gange
45 point
Dato : 10-04-11 20:03

Hey kandu...

Som overskriften antyder så har jeg problemer med en meget høj ping når jeg er inde i spil som jeg ellers plejede at køre uden problemer...

De spil jeg har haft problemer med er Battlefield bad company 2, COD Black Ops og Team Fortress 2.
Alle spil har jeg kunne køre helt uden problemer indtil for nyligt, hvor jeg har omkring 300-600 i ping når jeg er in game hvilket gør det helt umuligt at spille dem. Alle spil er over steam.

Jeg har prøvet at updatere både grafik og nætværkskort, men ingen af delene har hjulpet noget.

Mit system spec:

Intel 2 duo core processor 2,4 GHz
ATI Radeon HD 4770
2 GB ram
Windows 7. 64 bit.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-04-11 20:22

Hvor længe har problemet stået på?

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 10-04-11 21:50

nogle gange hjælper det at formatere PCen, jeg syntes at min PC bliver hurtigere efter en formatering.

spiller også sev CS 1.6 over steam.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 11-04-11 11:04

spiller også cs... og nogen gange er det slet ikke hos dig problemet er.

jeg har fået oplyst at feks stofa, godt kan være dårlige at køre online spil fra til tider.

Kommentar
Fra : zebra_fisk

Dato : 12-04-11 20:14

Mit problem er bare at jeg har testet min ping hos en af mine venner hvor den var ligeså høj.... kan det have noget med mit netværkskort at gøre??

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-04-11 20:16

Prøv og se på detaljerne på dit netværkskort, se hvor mange pakker der bliver sendt og modtaget, når du IKKE spiller.

Kommentar
Fra : aaaaaanna

Dato : 20-04-11 01:56

Det har ikke altid noget med din forbindelse at gøre, der er flere ting der spiller ind når det gælder din ping ingame.

1) Der er meget forskel på udbydere har du f.eks. fullrate skal du tjekke om du har oprettet en gaming profil hos dem da de har lavet sådanne specielt for folk som gamer.

2) Hvis du bor tæt på der hvor serverne er hostet vil du automatisk have en bedre latency/ping

Hvis man spiller counter strike har ens settings også inflydelse på ens ping, jeg ved ikke om dette også er gældende i andre spil.

Hvis du spiller counter-strike skal du skrive følgende i din console:

rate 25000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
ex_interp 0.01

Dette får din ping ned og får spillet til at køre 100 pct

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-05-11 20:25

Stopper med og abonnere på det spørgsmål.