/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Sparkplade
Fra : karstenfk
Vist : 1270 gange
90 point
Dato : 08-04-11 22:14

Jeg vil have udskiftet mine sparkplader (tror jeg de heder) på mine ydredøre. De er godt 82cm bredde og knap 10cm høje, med en lille drypnæse for oven.
Jeg har hørt i et byggemarked, som forslog nogle special fremstillede nogle. Det er ikke specielt billigt.

Er der noget som har et forslag til hvor man kan få sådan nogle?
Jeg troede at sådan noget var standard, men det er det åbenbart ikke?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-04-11 23:16

Hvilket materiale - er det træ eller metal?
Vandnæse også kaldet vejrbræt er det det, du mener?
http://aoh.dk/artikler/skal-vandnaesen-skiftes

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-04-11 23:29
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-04-11 23:42
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 09-04-11 00:43

Sikkert også hos Sanistål

Kommentar
Fra : Footprint

Dato : 09-04-11 19:09

Hvis du er fra Østjylland, kontakt PW Stål i Hasselager
www.pwstaal.dk

God og alsidig smedevirksomhed