/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Webbank - Arkiv kun 2 år.
Fra : CADmageren
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 07-04-11 23:35

Sad lige og skulle undersøge nogle gamle posteringer i min Nordea Webbank. (Hvad har vi betalt i udgifter for vores bil over de sidste 5 år)
Stor var min forundring da det viser sig at man kun kan gå to år tilbage.
Jeg har jo fravalgt papirudskrifter da jeg gerne vil være miljøbevidst, men 2 år syntes jeg nu er for lidt. Den "rare" bankdame/rådgiver kunne da ikke se noget problem - jeg kunne jo bare en gang om måneden huske at downloade en PDF fil. Så mange ekstra mbytes kan det sgu da ikke koste at gemme en stak posteringer.

Hvordan er dette i andre webbanker?

/Michael

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-04-11 23:44

Danske Bank gemmer "kun" et år tilbage :(

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 07-04-11 23:50

Ja, men tilsyneladende er Danske Bank koblet med e-box, og dermed kan man automatisk få en kopi af kontoudtog overført. Den service tilbyder Nordea ikke.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-04-11 00:02

Men hvorlænge ligger de så i E-boks?

Og skal man selv sørge for at få den overført?

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 08-04-11 00:15

Jeg har haft eboks siden 2004, og alle dokumenter ligger der endnu.
Gennem eboks kan man fortælle hvem der skal overføre dokumenter - så sker det helt automatisk.

De fleste banker er med UNDTAGEN Nordea.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 08-04-11 12:33

skod har også nordea..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-04-11 14:34

Danske Bank gemmer kun et år tilbage som der allerede er skrevet, dokumenter i E-Boks bliver liggende til du selv sletter dem