/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Mad og mavesår.
Fra : xhejmizzer
Vist : 428 gange
10 point
Dato : 05-04-11 10:03

Hej alle sammen .. (:

Jeg har fået mavesår, og en anden sygdom, men der er jo visse ting du skal spise når du har mave sår ..
Er der nogen af jer der ved hvad jeg må spise .. ?

Kraftig mad må jeg slet ikke da det brænder og ætser såret i maven ..
Kan i hjælpe mig .. ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-04-11 10:56

Det kan du læse om på sundhed.dk

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-04-11 11:39

Hej.
Allerbedst er at tale med dig læge om det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-04-11 11:43

Kogt kød, lyst brød, kiks i det hele taget kedelig mad.

Spørg lægen om du kan få noget på skrift.

Her er lidt at læse på. Gå ned på siden.

http://www.bionordic.dk/indhold/sygdom/andre/mavesaar.html#intro

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-04-11 14:24

http://www.fadk.dk/

En kostvejleder kan hjælpe dig, muligt din læge kan henvise.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 06-04-11 09:58

Hej xhejmizzer, jeg ville tale med min læge om dette, de har nogle foldere de giver til folk, om hvad man må og ikke må, når man får forskellige sygdomme.
Jeg fik nemlig en print om hvad for en slags mad jeg skulle holde mig fra osv; pga; at jeg fik podagra.
alan57