/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Slet beskeder på HTC Tattoo
Fra : tinolarsen
Vist : 1486 gange
100 point
Dato : 03-04-11 13:59

Min HTC Tattoo er blevet sindsyg langsom, og er overbevist om at det skyldes antallet af beskeder..

Kan bare ikke slette dem - kan godt vælge og trykke slet men intet sker..

Nogen forslag til hvad jeg kan gøre..

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-04-11 15:03

Er det sådan at den nu også er blevet mere strømkrævende?
Så prøv at lukke det ned som kører i baggrunden.

Jeg kender ikke rigtigt noget til den model du har, men kan kun tage udgangspunkt i min NOKIA 5230, hvor jeg skal huske at afslute de funktioner jeg ikke længere skal bruge, ellers kan jeg nemt komme til at skulle lade hver dag.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-04-11 15:05

Virker dette heller ikke?

Tryk på den meddelelsestråd på skærmen Alle meddelelser, som du vil slette.

Gør et af følgende:
Slet hele tråden ved at trykke på MENU og derefter trykke på Slet. Når du bedes
om at bekræfte, trykker du på OK.

Slet en meddelelse i en tråd ved at trykke og holde på den meddelelse, du vil slette,
og tryk så på Slet besked i valgmenuen. Når du bedes om at bekræfte, trykker du på OK.

Kilde
Brugermanual

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-04-11 15:33

Tjaaaaa, en sådan brugermanual kan jo være nyttig!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-04-11 15:34

Selv

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 03-04-11 19:39

Du kan vælge max antal meddelelser den skal gemme pr. person. Prøv fx. at sætte den til 50 pr. person afh. af antal kontakter du har.

Du kan gøre det sådan. Gå ind under sms og vælg menu og indstillinger. Vælg grænse for sms.

Min var også meget langsom pga. det, men det hjalp.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 04-04-11 18:17

1. Den holder fint nok strøm....

2. Har kigget i manualen og forsøgt dette, men den vil bare ikke slette...

3. Det med antal sms pr. kontakt kan jeg ikke finder under sms-menu-indstillinger..

Andre gode forslag??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-04-11 19:35

Prøv evt at gå på Android "Marked" søg efter en app der hedder SMS Delete,
koster gratis, måske det kan!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-04-11 19:19

Halloooo

Kommentar
Fra : Klaudi