/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Kurser på deltid søges
Fra : Mikail2
Vist : 463 gange
70 point
Dato : 03-04-11 13:46

Hej

Der ude.

Er der nogle der ved om det er muligt at tage diverse kurser på deltid, her på sjælland.
Har googlet og ringet rundt, men kan ikke rigtigt finde noget. primært inden for det kan være inden for hvad som helst, da jeg gerne vil udvikle mig men desværre ikke kan klare andet end deltid.

på forhånd tak

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-04-11 13:59

Der er masser af voksen undervisning her på Sjælland:

http://www.regionsjaelland.dk/PresseOgNyt/Pressemeddelelser/2007/Sider/default.aspx

Flere muligheder hvis du oplyser hvad der har din interesse...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-04-11 14:48

Inden for hvad som helst er måske ligebredt nok at søge.

Taler du om VUC kurser, svejse kurser, håndarbejde eller astrologi... Eller noget helt andet?

Kommentar
Fra : Mikail2

Dato : 03-04-11 18:22

det kunne være: personligudvikling, vagtkurser, stresskurser, it kurser, helsekurser, gastronomi kurser, m.m.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-04-11 23:28
Kommentar
Fra : katekismus