/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hej allesammen :D
Fra : emre12
Vist : 618 gange
60 point
Dato : 01-04-11 12:51

jeg ville spørge om man godt kan pille skiven af en G buddy scooter fra thansen ?? hvis i ved noget om knallerten så skriv venligtst:)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-11 13:12

Det har du spurgt om EEN gang.....

Kandu må stadig IKKE medvirke til ulovligheder...

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 60 point
Dato : 01-04-11 17:07

som sædvanlig forkert svar fra betjent REFI,...

spørgeren har intet nævnt om hvad / hvor køretøjet skal anvendes,.. bare for go' ordens skyld...

@emre12,..
du må tune den lige så tosset du vil,... det blander myndighederne sig ikke i,...
det må man iøvrigt også med motorcykler og biler, mm. forudsat der ikke køres på offentlig vej,.. !!
jeg har en bekendt der kører motocross,.. de er alle sammen ulovlige til gadebrug,

prøv at google dit spørgsmål, der er sikkert nogle der ved meget mere,
her på KANDU.DK er der hovedsagelig gamle pensionister, der svarer på spørgsmål,...
prøv fx. :
http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=11523
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=273175&fid=23

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-11 18:06

Citat
som sædvanlig forkert svar

Næh....

Svaret er RIGTIGT - men det kan man vel ikke forvente du forstår

Man køber nok ikke en thansen for at køre på en "mark"

Godkendelse af svar
Fra : emre12

Dato : 01-04-11 19:42

Tak for svaret EA_HS.