/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
Hvor fanger man .NET-folket?
Fra : wezzler
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 31-03-11 14:04

Hejsa

Enten hvis i selv har interesse et spændende arrangement eller har råd om hvor man kan komme i kontakt med nedenstående:

Jeg søger profiler der har studeret eller afslutter snart datalogi, cand.it eller lign. og er god til .NET og/eller Java. Specialister med 2-7 års erfaring er også velkommen!

Det drejer sig om et uforpligende IT-arrangement d. 7 april, hvor du kan networke og efterfølgende inviteres til middag af en virksomhed!

I kan evt. fange mig på: ks_hansen@hotmail.com

Hilsner

Klaus

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-03-11 14:13

- prøv i dit .NETværk...

Kommentar
Fra : MatrixRevolution

Dato : 06-04-11 20:58

Øhh.. Det er godt nok kort varsel.

Man kan godt komme i kontakt med .net folket men det kan godt være svært

Det lyder da interessant men kan desværre ikke. Der er ikke så mange .net nørder herinde dersværre. Jeg selv har fulgt med i .NET og udvikling af dette siden beta i 2001 eller 2002.. kan
ikke huske det. På rent fritidbasis dog... tog et kursus i det på et tidspunkt og blev meget facineret. Jeg har selv kendt et par rigtig dygtige folk på det område for år tilbage. Der var noget der hed dotnetforum.dk som var meget omkring .net framework og forums. Men det stoppede vist. Det tager jo meget lang tid at rode med sådan noget. Lige nu bruger jeg kun info fra engelske forums, men jeg synes det er ærgeligt at der ikke er mere debat omkring .net frameworket - også i forhold til vores unge mennesker. Jeg tænker nogle gange... hvor er de henne ???

Men de fleste er rigtigt fremme i skoen og roder med .net version 4.0 på højere niveau nu, gætter jeg på er ansat og arbejder med det grundet dygtigthed. Eller også er der nogle der har fulgt med hele vejen. Jeg har faktisk ingen anelse om hvor mange .net folk der findes i DK, sådan på fritidsbasis... eller arbejdsmæssigt. Jeg tror nogle få, sidder på en del.

Jeg er ved at afslutte nogle afgørende omkring mit første program så jeg håber det går efter planen(det gør det bare aldrig)

Jeg har tænkt mig at publicere det et offentligt sted.. så man kan downloade koden og programmet osv, men skal lige finde et godt sted først.

Nå, håber du kunne bruge min info.

MVH

MR