/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Generende pop ups
Fra : mikmeier48
Vist : 500 gange
500 point
Dato : 31-03-11 10:18

Jeg har for nogel dage siden fået min computer hjem fra en reparation og troede så alt var i skønneste orden. Det var det også med maskinen, men efter at jeg havde lavet en windows update opstod der et stort problem. Jeg har på en eller anden måde fået noget snavs ned, som ødelægger min 32 bit explore og som også gør at jeg ikke kan bruge min netbank i 64 bit. Sagen er at det ser ud som om det er en eller anden søgemaskine der har gemt sig på maskinen. Den hedder topmarketsearch.com og sender op til 15 små popups. Jeg har forsøgt at gode råd, med bl.a. at slette temp osv. uden det har betydet en skid. Jeg har lavet screenprint af hele sagen, så hvis en eller anden specialist vil/kan hjælpe vil jeg gerne sende dem som en zip. Jeg håber virkelig på hjælp, for jeg er ikke meget for den hårde måde med at formatere maskinen, da jeg lige har fået den repareret.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-11 10:22

Du skal gå ind her

http://www.malwarecheck.dk/

Og oprette dig i deres forum, så får du hjælp til at rense din maskine igen - helt gratis -

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-03-11 11:31

Hvornår kommer de pop ups? Når du har en web browser åben eller bare når computeren køre?

Du må gerne sende det til mig på kandu @ hilsoe.dk. Har du prøvet og kigge i tilføj/fjern programmer(XP) eller programmer og funktioner(Vista/7) for at se om der skulle være installeret noget på computeren?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-11 11:37

Hvis jeg prøver at gå ind på siden

topmarketsearch.com

Så kommer der advarsler om virus

Så jeg er faktisk ikke et øjeblik i tvivl om, at det er sådan noget du har reddet dig... så jeg vil stadig anbefale at du får hjælp til at få maskinen renset

Og igen - http://www.malwarecheck.dk/

er dygtige folk, som hjælper dig hele vejen igennem - helt gratis

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-04-11 15:56

Hallooo!!!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-05-11 20:13

Stopper med og abonnere på det spørgsmål.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-05-11 22:38

Den person der mest rensede maskinerne hos malwarecheck er stoppet, så jeg vil i stedet anbefale dig at gå ind på www.spywarefri.dk - det er også gratis