/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Operatør logo???
Fra : Atillaya
Vist : 216 gange
20 point
Dato : 15-05-03 22:49

HVordan for man opratør logo et væk den hvor der fx. står TDC MOBIL På skærmen.. er det ik muligt???

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 15-05-03 23:12
Kommentar
Fra : fonnesbaek

Dato : 17-05-03 11:26

Du kan f.eks. se i et eller andet blad.. Der finder du tit en side med mobiltelefon-tilbehør, og der kan du lave operatør-logoet om til dit eget navn... Men det koster lidt penge.. Jeg så i et Vi Unge blad at man kunne gøre det for 8 kroner

Kommentar
Fra : Lykkegaard

Dato : 17-05-03 21:58

Der findes en kode som kan fjerne logoet, men jeg har desværre erfaret at dette ikke virker. Derfor vil jeg anbefale dig at "ofre" 10 kr. på at oprette dit eget logo på f.eks.

http://www.12send.dk/logoeditor.asp?pageref=logo&DC=n
eller
www.telmore.dk (kræver dog at du har abb. hos Telmore)

Ellers findes der utallige sider som tilbyder dig at lave dit eget logo... Bare søg via Eniro eller lign. på Operatørlogo.

Kunsten er nu at du ikke skal skrive noget (måske et mellemrum) og så sende dette til din mobil. Du modtager nu en tjenestebesked/operatørlogo, hvorefter du vælger vis. Når du har set dette kan det jo varmt anbefales at du gemmer dette og typisk vil telefonen selv erstattet dit nuværende logo f. eks. "TDC Mobil", med et mellemrum, hvilket ikke kan ses på skærmen og du har nu en telefon med blank baggrund.

Hilsen

Lykkegaard