/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mere hjælp!!!!
Fra : hoelgaard
Vist : 1157 gange
300 point
Dato : 30-03-11 19:49

Jeg var heldig med at få et par linier fra en sang ad Keld og Hilda Heick forleden, så troede jeg, at nu kørte det på skinner, men ak så let gik det ikke, de strør ikke om sig med tekster, så nu må jeg have hjælp igen. Taksten lyder sådan ca.
'Bare et lille bitte smil når det brænder på, bare et lille bitte ord når det hele ramler..'
På forhånd tak

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-03-11 20:55

Ikke lige det du søger, men kender du siden
http://www.keld-hilda.dk/default.asp?frameset=1&id=5

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 30-03-11 22:28

Prøv at google det som du kender fra sangen.

Kommentar
Fra : hoelgaard

Dato : 31-03-11 09:27

Ja katekismus, den har jeg gennempløjet.

og kai-d jeg har kun: --- 'Bare et lille bitte smil når det brænder på, bare et lille bitte ord når det hele ramler... jeg kan også melodien til disse linjer.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-11 10:20

Jeg synes også du skulle prøve at efterlyse den her

http://www.danskesange.dk/viewhelp79.asp?section=6&searchlevel=&kategori=&order=&sstring=&ss1=&ss2=&ss3=&z=1

Det behøver ikke være sjældne eller gamle sange for at få hjælp

Kommentar
Fra : hoelgaard

Dato : 31-03-11 11:45

Hej Nordsted1

Nu har jeg sendt en efterlysning adressen du har noteret, så bliver det spændende.

Kommentar
Fra : olsenme

Dato : 31-03-11 13:47

Originalen er med Chips og hedder A Little Bit Of Loving.
Men det jo ikke teksten....

Martin

Kommentar
Fra : hoelgaard

Dato : 31-03-11 17:07

Jeg har vist ikke skrevet fået skrevet det tydeligt nok, det jeg kan af sangen er kun et par linier i sangen. sorry.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-11 17:40

Hoelgaard, jeg kan ikke se din efterlysning på siden - jeg ved godt nok heller ikke hvor lang tid der går før den kan ses - men jeg er da i tvivl, om du har skrevet din efterlysning og fået den sendt afsted??

Kommentar
Fra : hoelgaard

Dato : 31-03-11 17:55

Nordsted1. ja det har jeg.
Det sidste jeg har skrevet er, for at der ikke skal være tvivl om, at det et par linier i sangen jeg har - ikke hvad sangen hedder. Jeg håber, du forstår hvad jeg mener, ellers må du lige sige til.
Jeg er spændt på, hvornår jeg hører fra dem, du henviste til.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-11 18:05

Hoelgaard, det jeg er i tvivl om, er hvorvidt du har sendt din efterlysning afsted til siden, for jeg kan ikke se den

Det du har skrevet her på siden kl. 17.07 er jo ikke på "efterlysningssiden" men her på kandu

Kommentar
Fra : hoelgaard

Dato : 31-03-11 18:34

Nordsted1.

Nu har jeg skrevet igen, og de har sagt tak for efterlysningen, jeg har måske ikke fået den sendt ordentlig afsted sidst. Du skal have tak for at du har gjort mig opmærksom på det