/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
windows live account
Fra : nedern
Vist : 409 gange
40 point
Dato : 29-03-11 12:25

Hejsa

Jeg har et stort problem her. Min windows live account og min MSN hotmail er blevet kompromisseret og jeg har efterfølgende forsøgt at følge windows live konto-oprettelse. Det virker tilsyneladende bare ikke og det er noget lort. For jeg har nu hverken mit password til Kandu til min oprindelige bruger "MooseInc" eller mit password til de lejlighedssider jeg er tilmeldt.
Når jeg prøver at give mine oplysninger til windows via deres "konto komprosmisserings oprettelses side, er jeg også på røven for jeg kan kraftedemig ikke huske min "sikkerhedskode".
Jeg oprettede min allerførste email ved MSN tilbage i år 1999 og jeg kan satme ik længere huske hvad jeg har sat som "sikkerheds-ord".
Er der nogen derude der har haft samme problem eller kender til en løsning?
På forhånd tak - mvh mig AKA MOOSEINC

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-03-11 10:31

Nej dety er håbløst
Sikkerhedskoder er noget man bruger for at det skal være umugligt at få adgang uden.
Enkelte tjenester har mulighed for at sende en ny, hvis man oprindelig har opgivet en alternativ addresse eller et mobilnummer.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 30-03-11 11:04

Citat
For jeg har nu hverken mit password

http://www.gtopala.com/
SE UNDER SECRETS