/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Inkasso
Fra : retfærdighed
Vist : 387 gange
20 point
Dato : 28-03-11 23:33

Hvor finder man et "firma" som kan inddrive noget tilgodehavende ( ca. 100.000)
eller hvor man kan "sælge" sit tilgodehavende.. f.eks. for 70.000 eller deromkring ??

Kommentar
Fra : webm

Dato : 28-03-11 23:53

Hvad med en psykiateri stedet

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-03-11 06:25

Meld dig ind i H.A. de kan klare sådan en opgave.

hawaii7

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 29-03-11 07:26

søg på incasso.
det burde give en del valgmuligheder.
men det er bestemt ikke gratis.
hvis skyldneren ejer et hus, kan du få din sagfører til at gøre udlæg i det.
så plejer pengene at komme.
eller tilbyd skyldnerern at han kan nøjes med at betale de 70000 her og nu og så er det til fuld og endelig afgørelse af sagen.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-03-11 14:10

Hvis din dokumentation er i orden, kan du nemt henvende dig til div. inkassobureauer

feks http://www.nodeco.dk/?gclid=CObP-Pbi86cCFVeMzAod2hAtbw og mange flere.

Kommentar
Fra : retfærdighed

Dato : 29-03-11 16:06

Webm...
PSYKIATERI...????? Hvad mener du..??
Måske du burde lære at skrive DANSK...inden du fik adgang til en computer...FJOLS !!!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 29-03-11 21:44

Selv fjols, der skulle jo selvfølgelig have været et ophold mellem psykiater og i TUMPE!

Kommentar
Fra : buksetroldKan

Dato : 04-05-11 16:46

Jeg har ikke haft meget held med incassobureaurer. Jeg har betalt mange penge til dem i salær m.m men de har ikke skaffet mig en eneste krone. Havde ca. 150.000 til gode ved flere skyldnere.
Måske en Advokat med speciale i incasso var værd at prøve...........