/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
konfirmations sang fra bror til søster
Fra : bonicka
Vist : 14896 gange
80 point
Dato : 27-03-11 01:18

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til en sang til min lillesøster. er i den sørgelige situation at afsoner en længere fængselsstraf og kan desværre ikke være der for min søster på dagen. Er der nogen der kan hjælpe med at skrive en sang?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 27-03-11 09:07

http://www.sjovedanskesange.dk/Konfirmationssange.html

du kan finde inspiration her og evt. selv ændre lidt.'

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-03-11 11:44

Du kan finde en masse færdigsange på nedenstående link , samt få inspiration til din egen sang. Desuden er der en masse henvisninger til sangskrivere, der mod betaling (ca 500kr) vil skrive en sang for dig. Du får nok ikke nogen til at sidde og lave en personlig sang for dig uden en eller anden form for honorar.
Hvis du går i gang med at skrive og går i stå med et vers, så skal jeg nok hjælpe dig og det er der sikkert flere andre, der også vil

http://www.festsange.dk/

Kommentar
Fra : bonicka

Dato : 28-03-11 08:20

Tusind tak for hjælpen ind til nu, sætter stor pris på det.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-03-11 13:51
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-03-11 20:28

Kunne du digte noget bror og søster istedet for denne fra Sys Bjerre ?

Her har du både sangen og teksten, hvor du måske kunne omdigte fra.
http://www.beroemte.dk/sys-bjerre-malene/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-04-11 19:54

Citat
længere fængselsstraf og kan desværre ikke være der for min søster

gad vide grunden til det

alle bag tremmer - sidder der for en. mere eller mindre GOD grund