/ Forside/ Interesser / Helbred / Førstehjælp / Spørgsmål
10  granner01 150
Hvordan får man, hudorme vœk!
Fra : ostehaps2
Vist : 917 gange
45 point
Dato : 26-03-11 18:00

Hvordan får man fjernet de hudorme og, de sorte orme? Skriv evt nogle gode nye ,råd. Skriv gerne nogle tips ned. Har brugt mange creme og det rr stået lang tid endu!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-03-11 18:46
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-03-11 19:55

ps.... hvis du bruger metoden i linket.... så hold endelig afstand til det kogende vand, så du ikke bliver skoldet af dampene

Når du så har fået hudormene fjernet, så skal du holde huden ved lige, så de ikke kommer igen...

En meget effektiv og billig løsning..... tag en halv pakke gær, opløs gæren med citronsaft, til det bliver til en grød,.... grøden skal så smøres i ansigtet og sidde ca en halv time, hvorefter du vasker grøden af, .... husk en god fugtighedscrem bagefter ---- behandlingen gentages 1-2 gange om ugen

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-03-11 20:50

råd fra nettet:
Hvis du vil have en kur mod hudorme, kan du tage 3 spsk. havremel og rører det om med lidt vand, så det er en lidt tyk masse, og så smører det ud på de områder, hvor du har mange bumser. Lad det så sidde i 2-3 min. Gør det om aftenen inden du går i seng.

Dybderensende masker
Gær er dybderensende og meget effektiv imod hudorme. Pas på med at bruge for meget, da det kan være hårdt mod huden. Yoghurt naturel er rensende og indeholder meget fugt. Æggehvide er også kraftigt sugende og meget effektiv til at fjerne fedt.

1/2 pakke frisk gær
1/2 dl yoghurt naturel
3 spsk. æggehvide
1 spsk. kamillete

Bland gær, æggehvider og kamillete. Tilsæt langsomt yoghurt lidt ad gangen til blandingen er en lind pasta. Masser blandingen ind i huden i et jævnt lag. Lad det sidde i ca. 10 minutter. Skyl godt med lunkent vand.
http://nizhal.dk/~geetha/artikler/ansigtsmaske

Endnu et råd, du kan vædde en vatrondel eller noget bomuldsvat i en skvat øl, nogle mener det virker

Kommentar
Fra : aaaaaanna

Dato : 20-04-11 02:00

Jeg ville sige du skulle besøge din læge hvis det er et stort problem for dig. Hun/han kan helt sikkert analysere problemet bedre end nogen andre. Derfra kan din læge nok give dig en recept på en creme der passer præcis til dit problem. (: