/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Windows Live Mail
Fra : ehkejser
Vist : 755 gange
100 point
Dato : 25-03-11 21:30

Hej alle.

Min startside kommer ikke frem når jeg åbner Windows Live Mail, skal klikke på fanen starte ellers kan jeg ikke se den.

Mvh ehkejser.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-11 22:10

Hvad for en startside? er det programmet Windows Live mail eller en Live mail du læser i din browser?

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 26-03-11 07:30

Det er Windows Live mail, og det er den bjælke der ligger i toppen af skærmen der ikke kommer frem.

ehkejser.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 26-03-11 09:11

Kan du se bjælken næstøverst, med startside, og der slutter med konti.
kan du det skal du stå til højre for orden konti på et tom bjælke og dernæst højreklikke og maximer, fjern fluebenet ved minimer. Er det det du mener.

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 26-03-11 10:14

Hej EiHaBr.

Det var lige det der skulle til, nu kan jeg se bjælken igen.

God weekend.

ehkejser.