/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
inkasso
Fra : retfærdighed
Vist : 462 gange
20 point
Dato : 25-03-11 14:57

Der har tidligere været indlæg vedr. "privat inkassso".
Kunne godt tænke mig at nogen kunne give mig et tlf.nr./eller adresse i København
på sådan et "firma".... da jeg er blevet snydt/udnyttet..

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-03-11 15:24
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-03-11 15:33

- jeg ka' da lige ta' en snak med gutterne, så er dit problem gået i opløsning...

Mvh President, Stenløse

PS: - de ska' li'e løslades først, håber du har til føden et par år endnu...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-03-11 16:00

Citat
retfærdighed

endnu en dobbelt-gænger

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-03-11 23:46

Hvaøhhh nomore?? Mener du sådan et skingrende skørt skvadderhovede som ham der Disken, disken_revised, og en hel bunke andre profiler. For du har da ret. Han er temmelig syg i roen.