/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
XP spm om at åbne filer
Fra : Oldboston
Vist : 674 gange
100 point
Dato : 24-03-11 16:18

Jeg har prøvet mig frem med forskellige browsere og er vendt tilbage til Internet Explorer, som jeg finder er mest enkel at arbejde med.

Men nu hvor jeg har fjernet de andre browsere Fireføx og Chrome fra min PC sker det, at jeg ikke kan åbne mine mails. Hvis det alligevel lykkes at åbne dem kan jeg ikke printe dem ud, men må først kopiere dem, og derefter gemme dem i et nyt dokument. Først derefter kan de printes ud.

Desuden kigge jeg engang imellem på kurslister på Boersen.dk. Men når jeg klikker på et bsestemt papir (aktie eller obligation) virker det som om linket er afbrudt, for der sker ingentind. Alle de oplysninger, der normalt skal komme frem, kommer ikke frem.

Jeg tænker, at jeg måske er kommet til at afinstallere et eller andet, som jeg skulle have beholdt. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg kommer ind til mine mails igen?

Venlig hilsen
Oldboston

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-03-11 16:33

Hvor læser du dine mails?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-11 16:39

En eller begge de tidligere browsere har på skift sat sig selv som foretrukken browser, du mangler at sætte Internet Explorer som din foretrukne browser, det tror jeg vil løse problemet
Citat
I Internet Explorer:
Menuen Funktioner > Internet indstillinger... > Programmer > Sæt hak i "Internet Explorer skal kontrollere om den er standardbrowser"

Så skal du bare lukke IE og start IE igen.. den vil så sige "Jeg er ikke standardbrowser.. skal jeg være det?" .. eller noget ligende.
citatet er fra Ekperten: http://www.eksperten.dk/spm/748485

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-11 16:39

Prøv at gå i menuen

Start> Angiv programadgang og standarder
her vælger du de programmer du bruger

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-04-11 12:03

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-04-11 15:56

Hva' så boston?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-04-11 23:58

Mon Oldboston er gået i hi eller taget på en lang ferie?

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 08-05-11 17:58

Undskyld jeg først vender tilbage nu. Var faktsk på en lang ferie, men var tilbage for 14 dage siden, og har bare haft så travlt med meget andet. Jeg prøver lge disse muligheder af, og accepterer et af svarene dag eller i morgen. Venlig hilsen, boston

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-06-11 20:47

Hva' så Boston?