/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Bankboks.
Fra : B-M-P
Vist : 704 gange
74 point
Dato : 24-03-11 15:51

Hej.

Er der nogle der kan/vil fortælle mig, hvad der er godt at gemme i bankboks, i tilfælde af brand og/el. indbrud?
Ved ikke helt om jeg skal have sådan en til f.eks. negativer, eksterne harddisk med billeder af mine værdigenstande, som bevis til forsikringen, reservenøgler m.m.?
Eller er det nødvendigt?

VH.
B-M-P

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-03-11 16:17

- alt det du ikke vil miste... (læs: uerstatteligt)

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 84 point
Dato : 24-03-11 16:18

Du nævner selv nogle praktiske ting. De ting som du sætter pris på, og som ikke kan genskabes, er godt at opbevare i en bankboks!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-03-11 17:08

Jeg sender billeder til mig selv og det bruger jeg google til.
Der er masser af plads hos google til værdidokumentation.

Godkendelse af svar
Fra : B-M-P

Dato : 24-03-11 19:08

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 25-03-11 13:24

Selv tak B-M-P