/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kopiere kontakter til sim
Fra : Nefertari
Vist : 7445 gange
100 point
Dato : 24-03-11 07:23

Hvordan kopiere man sine telefonbogskontakter til simkortet på Sony ericsson X10 mini pro?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-03-11 08:11

Når jeg bruger TDC manualern og trykker telefonbog og kontaktpersoner står der

Kopiér kontakter fra SIM-kortet til telefonen

1 Åbn telefonbog

Tryk på Ikonet for Telefonbog.
Tryk på Det første faneblad.

2 Kopiér kontakter fra SIM-kortet

Tryk på Menu-tasten.
Tryk på Importér SIM-kont..

3 Afslut

Tryk på Tilbage-tasten det nødvendige antal gange for at afslutte og vende tilbage til standbypositionen.

Men prøv selv at se, for der bliver også vist med piltaster på billedet

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Kommentar
Fra : Nefertari

Dato : 24-03-11 08:29

Hej Nordsted1

Tak for beskrivelsen - men jeg skal kopiere fra telefonen til simkortet - ikke omvendt

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-03-11 08:36

der må findes en pc-suite til sony ericson ligesom der gør til nokia.
den vej kan det meget let gøres.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-03-11 08:59

Jamen, så skal du bare gå ind i linket igen, og ændre på søgeordene

Fra simkort til telefon - så fremkommer der en forklaring

Kopiér kontakter fra SIM-kortet til telefonen

1 Åbn telefonbog

Tryk på Ikonet for Telefonbog.
Tryk på Det første faneblad.

2 Kopiér kontakter fra SIM-kortet

Tryk på Menu-tasten.
Tryk på Importér SIM-kont..

3 Afslut

Tryk på Tilbage-tasten det nødvendige antal gange for at afslutte og vende tilbage til standbypositionen

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 24-03-11 09:47

Tryk på telefonbog
Tryk på søg
Nyt billed
Tryk på venstre knap
Nyt billed,tryk på Import/eksport.
Nyt billed,Tryk på Eksporter til SIM kort.
Nyt billed, Tryk på OK.
Med venlig hilsen Poul Erik.

Kommentar
Fra : Nefertari

Dato : 24-03-11 09:51

Jeg skal kopiere kontakter fra telefonen til simkortet - det ovenstående beskriver det at kopiere fra simkortet til telefonen?
Jeg har fået ny tlf og skal have mine kontakter med over på den nye. Det plejer at være let at kopiere fra telefon til simkort - men kan ikke finde det på denne Sony Ericsson...

Kommentar
Fra : Nefertari

Dato : 24-03-11 09:54

Hej Poul Erik

Når jeg gør det kan jeg vælge 'Importer SIM-kontakter' - men ikke eksportere..?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-11 10:41

Måske dette!

i m try to copy my contacts to my sim card..how do i copy all my contacts to my sim ..??

There's an app you can download from android market called contact2sim which will let you do this.
http://www.fixya.com/support/t8075976-sony_ericsson_xperia_mini_pro

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-03-11 10:48

jeg sidder med samme tlf. Men har altså ingen problmer med at finde eksport knappen efter ovenstående guide fra Nordsted1

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 24-03-11 11:07

gå ind i menu:
vælge: kontakter: det er forskel fra en mobile til anden:
vælger kopier kontakter.....åbem det---
vælge fra telefon til sim:
------------------------------eller på den måde:
menu
åben alle kontakter.....
tryk på knapen valg..........markere alle sammen
tryk på knap valg igen og ned til kopiere .....til sim kort
held og lykke

Kommentar
Fra : Klaudi