/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Indækning af garageport
Fra : TanteAnne
Vist : 733 gange
100 point
Dato : 21-03-11 13:32

Vi har lige fået sat ny garage port op, den gamle er pillet ned så nu skal vi have lavet inddækningen pæn. Altså selv hullet i garagen hvor den gamle garageport har siddet, den nye port sidder inde i garagen så det drejer sig om murværket hele vejen rundt i kanten. Ham der satte garageporten op foreslog en stålplade vi kunne male samme farve som garagen eller en eternitplade, den skal ikke være så tyk. Hvad har andre gjort......

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 110 point
Dato : 21-03-11 13:40

Jeg har pudset min op.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-03-11 19:47

Den skal da pudses op, og så er det også nemmere når du har skrabet kanten.

Godkendelse af svar
Fra : TanteAnne

Dato : 04-04-11 15:13

Tak for svaret stilkene.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-04-11 17:54

Jeg bèr