/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
aspen 2 taktsolie
Fra : mehn
Vist : 524 gange
58 point
Dato : 21-03-11 08:39

hej er der nohle der har erfaring med aspen benzin/2takts olie,

på bådmessen i bellæcentret var der en del stande hvor de reklamerede for aspen olie og benzin, men kan jeg bruge aspen olie med almindelig benzin,jeg syntes jo nok at det er lidt dyrt at købe det blandet.

Er der nogle der har erfaring med det og hvad er effekten lugter det mere går motoren bedre mm.
Mvh morten

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-03-11 13:12

Brug almindelig totaktsolie fra Thansen eller andre
tvivler på du får ret meget ekstra for pengene, ved at købe det dyre

Kommentar
Fra : mehn

Dato : 21-03-11 16:40

det er jo ikke så hvor meget jeg får jeg mener det er mere hvis det er bedre for miliøet og motoren som de påstår i reklamerne. jeg har lige snakket med en gartner som ikke har så gode erfaringer med færtigblandet miliøbenzin men han kender ikke noget til olien alene...

Kommentar
Fra : SEKONDI

Dato : 13-05-11 15:07

Jeg har forespurgt hos min leverandør og der påstår de, at der ikke er beviselige forbedringer i forhold til en almindelig god olie. I bund og grund er det også lavet af det samme.

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 15-06-11 21:41

jeg ved ikke hvad den almindelige 2 takt olie nogensinde har gjort jeg tror det er et spørgsmål om penge kejserens nye klæder