/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
0-energi huset
Fra : metteogmichael
Vist : 1385 gange
45 point
Dato : 20-03-11 20:30

Hej alle.

Min kæreste og jeg er ved at være så voksne, at vi snart skal vurderes til, hvor meget vi kan låne til hus. Vi har overvejet et 0-energi hus - Af typen Trelleborg. Jeg er interesseret i at vide, hvor stort beløbet er med alt inklusiv. Hvis nu vi antager at vi har en gratis grund, hvor meget vil huset koste? Er der nogen der har et?

-Mvh Mette Hansen

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-03-11 21:04

For et par år siden bestilte jeg brochurer her

http://www.trelleborg.dk/brochure

Sidder ikke lige med dem, men mener der var priser med, de afhænger bl.a. af størrelsen, om det skal være færdigbyg eller selvbyg, osv.

Finanskrisen har gjort, at jeg ikke er kommet videre med projektet, men Trelleborg har meget lang erfaring med 0-energihuse, hvad der klart tæller på plus-siden.

Kort sagt, det bedste svar får du nok fra firmaet, og så kan du jo checke hvad andre mener på en af de mange hjemmesider med anmeldelse af firmaer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-03-11 21:49

Gratis grund - der kommer måske lige noget byggemodning, altså vand el og afløb

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-03-11 22:43

Spild af tid

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 9

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 20-03-11 23:11
Kommentar
Fra : Eyvind