/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
downloading
Fra : Bandana
Vist : 391 gange
105 point
Dato : 20-03-11 14:32

Hej, Jeg kan pludselig ikke downloade videoer fra nettet. Jeg har realplayer, som har fungeret upåklageligt.
Konkret dukker der ingen fane op, når jeg kører en video Håber i kan hjælpe mig. v.h. Bandana

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-03-11 14:41

Prøv at slette midlertidige internetfiler og cookies

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-03-11 15:40

Nogle steder streames videoer som der ikke kan downloades, er problemet på en video side hvor du plejer at kunne downloade fra?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-03-11 17:59

Efter selv at have været ude for samme, dog ikke med dit program,
fandt jeg dette, (gratis) det kan hente fra det fleste sider, med beskyttet indhold
Programmet skal have adgang gennem port 80, da det virker som en browser
hvor du ser siden indhold.
Bare kopier adressen over i programmet browser og marker den stream
der kommer og klik download
http://www.streamtransport.com/

http://www.gratisimage.dk/image-97D7_4D863547.jpg

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-03-11 18:03
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-03-11 18:05

Der er dog ikke indbygget decoder, men Formatoz klarer det nemt