/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
billeder på gul og gratis ???
Fra : åpyllesteg
Vist : 1684 gange
40 point
Dato : 19-03-11 15:00

Jeg har over ført 8 billeder fra kamera på pc men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal få dem over på en annonce på gul og gratis ??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-03-11 16:03

Når du opretter annoncen på gul og gratis, skal der være et sted at trykke hvor der står "vedhæft billede" eller noget i den retning.

Så hentes billedet fra din PC

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-03-11 17:54

Følg dog vejledningen i bladet, hvis du da har forstand nok i hovedet.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-11 19:48

Altid så venlig Teil
Nå- nok om det.

Når du opretter din annonce, vælger du først kategori. Nr. 2 du skriver din annonce tekst og hvis du ruller ned, vil du se et felt der hedder billeder.

Der oploader du de billeder du vil have. Når du trykker på gennemse, vil du automatisk komme på din egen computer, så vælger du den mappe du har dine billeder i og klikker på det enkelte foto, det vil så vises i en række ovenover- det felt hvor der står gennemse.

Prøv det

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 20-03-11 18:07

Er annoncen oprettet?