/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Pakning til Vitra toilet
Fra : karstenfk
Vist : 2548 gange
100 point
Dato : 18-03-11 22:56

Hej

Nu har jeg prøvet at høre i XL og hos en vvs-mand. Jeg mangler en pakning til mit toilet, som jeg tror hedder Vitra. Nogen har en ide om hvor jeg kan finde det?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-11 00:01
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-03-11 00:02
Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 29-05-11 13:50

gode paknings mangler, hvad er det for en pakning du mangler,hvis det er den pakning som ligger i bunden, som åbner for skyllevandet er det i mange tilfælde nok at vaske den grundigt .Årsagen til at den er utæt er snavs og ligeledes der hvor pakningen ligger til, ellers er der da mulighed for at lave runde tætnings pakninger ved hjælp af værktøjer hug piber som findes i forskellige størrelser.